dilluns, 28 de juliol del 2008

ANBASO AGUILAR

Aquest cop la prova ha sigut en format duatló, un circuit d’uns 20 km de btt i un de 5km corrent.

Sortida al Casal d'Aguilar començant per la carretera on ja s'anava estirant el grup, entrada a pista i ràpidament baixada a muerte per una pista llarga, primera pujada per fer la selecció natural i tothom es vagi col·locant on toca, a dalt de tot, corriol curt per enllaçar amb la següent mini rampa, entrem als corriols i puja, baixa fins al primer avituallament, on seguidament ens esperaria la pujada crítica del dia, llarga i amb algun tram cap al final força dur, però ja per enllaçar amb el corriol de baixada pràcticament fins a meta on esperava una mini emboscada per sota el pont i la última emboscada amb un important esglaó per arribar finalment al camp on faríem el canvi de la bici pel córrer, i aquí ja salvese quien pueda. Novament començàvem per la mateixa carretera on havia començat la bici fins entrar per corriols puja-baixa fins tornar a enllaçar amb la carretera del final. Aquest any amb la via del tren ben marcada pq ningú faci trampes com cada any, retallant un bon tros....

El circuit va ser molt divertit, autèntic btt, molt variat, trencacames total i amb algun punt de carregar la bici fins i tot els més habils. Amb una feina a desbroçar camins que van tenir que deu ni do, per sort ara ja només caldria mantenir-ho pels ciclistes de la vora.

Els corredors de l’Òdena en general vam tenir algun problema en el tram de córrer en el que perdiem algunes posicions al no tenir-lo gens entrenat,

Enric Forn 10è general i 5é èlit ----------1:25:33
David Pallarés 27é general i 12é M30----1:30:03
Bernat Cañellas 28é general i 14é èlit----1:30:10
Sergi Pujabet 46é general i 4t sub23------1:35:14
Alberto Trujillo estava per allà entre mig, no el van apuntar!!!!
Marta Viladoms 163a general i 4a fèmina--2:10:22

I per equips acabaven en 4a posició.

FOTOS DE LA PÀGINA ANBASO

3 comentaris:

Anònim ha dit...

A veure si aquest cop us animeu a posar algun comentari sobre la cursa, que tampoc costa tan!!!!!

El circuit btt me'l sabia pràcticament de memòria, ja l'havia fet 2 cops, així que cap problema, tot i el meu torpe en tècnica sabia on podia intentar baixar i on saltar ràpid, així que poc temps vaig perdre, arribava al canvi amb 1:34h, començo a córrer, ui quin mal les cames, ara el flato típic, quina sed, no tinc aigua, ostres em comença un mal al ombro dret, m'estarà agafant un atac al cor?... a no que hauria de ser l'esquerra... DIOS em trobo fatal... millor ves caminant que total vas tercera. Ja sento algú per darrera, una noia que em passa a tope, "l'intento seguir? millor anima-la i que vagi fent"... xino xano fins a meta i anar mirant enrera per veure quanta gent em passava.... al final ja sento una veu "va corre una mica!!!", l'Enric i el Bernat esperant-me, així em van acompanyar fins a meta on vaig poder córrer la última baixada per dissimular.... al final 35minuts per fer 5km!!!

Bé però contenta pq m'he posat 2a a la general, així que oblidar ràpidament aquesta maleïda cursa i a pensar en la general....

Marcelo ha dit...

doncs clar que si,el que conta es la regularitat en la general!

l'any passat vaig flipar de la gent que anava caminant...em va anar molt malament en bici,però corrent vaig passar almenys 10 paios.

i tranquila Marta que el canvi de modalitat et deixa el cos fet una merda,per això et feia mal tot!!! per lany vinent s'arregla sortint a còrrer una mica i tranquilament pots fer uns 5000 en 25 min.

enhorabona a tots!!! bones vacances pels que marxeu i que vagi bé el sopar!

Anònim ha dit...

Hola bones!!!Pos la carrera força be en la part de btt, ja que arrivaba a meta rera dl makina de l'Enric, pero lo pitxor va ser el deixar la bici i començar a correr, uff!!!Kin mal d cames, vaig anar fatal durant els 5km, no vaig caminar per amor propi, pero mare meva q dur es va fer!!!Em van pasar com 15 tios o mes!!!A la proxima si vull anar haure d'entrenar bastant mes el correr..saluts!!! DavidPallarés...