dimecres, 14 d’octubre del 2009

ANBASO FALS 09

Les 6.20 buff quina son!! A esmorzar i cap a Fals amb la idea de que es defineixi clarament la classificació general. Es dóna el tret de sortida abans d'hora i de bon principi el Xavi Bosch (de no sé quin equip) a fondo estirant la cursa i em poso a roda d'en Fèlix. Aguanto els plans, però en els corriols em marxen (segur que és perquè no porto el monorail!!). Baixo una mica el ritme (per força) i m'atrapa el Ramon. Em poso a roda i anem fent. Ens empanem una mica als corriols i ens atrapen el Bernat i l'Adam. El ritme és més constant i anem amb grupeta quasi la resta de la cursa. Anem molt enganxats, i un parell de sortides de cadena, em fan perdre uns segons molt valuosos de cara a la general. Per la resta d'equip, el David carrerón fent 6è, Bernat just darrera meu. El Marcelo, Verdaguer i Jose Mallen (i no sé si em deixo algú més) una mica més enrera.

Hem aconseguit una victòria per equips que està molt bé. I per la meva sorpresa, el Roger no ha vingut cosa que em deixa amb possibilitats d'aconseguir un 3r lloc en categoria èlit. Haurem d'allargar la temporada fins a Rajadell!


David Pallarès 1:32:53 --> 6è general i 3er M30

Enric Forn 1:36:23 --> 10è general i 5è elit

Bernat Cañellas 1:36:45 --> 11è general i 6è elit

Jose Mallen 1:43:53 --> 38è general i 19è M30

Marcelo Reymundi 1:44:46 --> 49è general i 13è elit

David Verdaguer1:46:36 --> 58è general i 8è V40


Fotos BICICAT

Fotos Sara Arjona

Fotos Marta