dimarts, 14 de desembre del 2010

DIUMENGE 12 DESEMBRE: CASTELLFOLLIT

Tal com estava previst i anunciat al xat, quedem a la plaça a les 8’30h per emprendre la marxa 20 minuts més tard. I la demora no era per menys, puix ens concentraven 10 malalts de la bici, tot una fita   aquesta temporada! A banda del veterans com en Ramon, en JM Comaposada i  en David Rubio ( el Sergio sembla que s’ha acomiadat aquest any), hi havia la presència d’en Jaume Tort, en Jero i el seu fill Alejandro i per acabar d’arrodonir 4 amics  d’en Ramon: Rafa , Rafa júnior, Toni i Antonio, que ben bé  sembla que no sabien on es ficaven.  La nostre missió és fer part dels corriols de l’última Anbaso d’Òdena i així ho fem fins que algú dels nouvinguts se li ocorre preguntar : què no anàvem a esmorzar?  I és que eren vora les 10 del matí i els ventiladors continuaven  allà  dalt i nosaltres  a baix.  Llavors, agafem la directe i per can Brunet pugem  la serra pel Pla de Servitge i després la pista fins a Castellfollit del Boix. Preguntem i al segon intent ens donen de menjar. Allà en Ramon anuncia que la beguda corre per compte propi ja que és el seu aniversari : 43 anys en aquesta vida, perquè té més vides que un gat aquest  vell rocker a jutjar per les vegades que s’ha salvat d’estimbar-se.  Esperonats per l’Alejandro, el nostre retorn passa pel corriol de descens que baixa pel peu del cingle. No obstant, només agafar les bicis, en Toni descobreix que la seva roda  està fluixa. Solucionat el problema  no ho comptabilitzem  com a punxada i continuem.   En JM, però, opta  per la carretera perquè va just de temps. Els altres anem deixant-nos caure un darrere l’altre pel corriol molt millor del que havíem fet l’última vegada.  A Maians agafem el corriol de Telefònica i després a l’entrada del camí de Cal Rossinyol un altre corriol per sortir a la pista que ens mena a ca l’Adzet i pel restaurant Samuntà tornar a Òdena.  Una ruta força atractiva pels nombrosos descensos, corriols , sortides de pista, salts i baixadors.  I , estranyament, cap caiguda, o almenys que es veiés. Aquesta és la fitxa: 39.68 Km. i  3 h 38’ 14’’ .