dilluns, 10 de gener del 2011

DIUMENGE 9 GENER: CASTELLOLÍ

Segona sortida de la colla del diumenge amb evidències de la ressaca de les  festes  nadalenques perquè només hi som presents dos integrants: en JM Comaposada i en David Rubio, pels quals  és el primer contacte amb la bici aquest 2011.
Amb una temperatura agradable ens posem amb marxa amb direcció a Castellolí. Fem camí passant pel Puig Aguilera, creuem les obres de la nova carretera i quan ens sorgeix el primer dubte , tombem en una cruïlla per un camí que ens mena cap al camí de la Guàrdia. Malencaminats com anem, llavors prenem la desviació més imminent per tirar cap a Castellolí. Seguim unes marques de PR i anem per un camí cada cop més estret que s’acaba convertint en un corriol entretingut  que ens acosta al destí. Sortim a una pista i,  oh sort! ,tornem a trobar un corriol per la falda de la muntanya que ens deixa als peus de Castellolí.  Reinicem la marxa pujant cap el camí de la Pobla de Claramunt. Seguim marques d’un GR  i arribem a la Pobla. Passem per sota la via i decidim passar pel “chatarrero” amb els gossos assetjant-nos en la pujada. Pista distreta a la vora del riu Anoia fins a Vilanova. A la rotonda de la Masia posem fi a la ruta i cadascú tira cap a una banda. Fitxa:  36, 67 Km.  i 3 h 29 amb un temps més propi de primavera.