dijous, 28 d’abril del 2011

DIUMENGE 24 ABRIL


Em trobo amb un amic, El Magí, i jo mateix ( Jaume Tort) a les 9 del matí a casa meva per sortir a fer una volta amb la bici. Ja que el dia anterior li vaig fer una mica de manteniment  a la bici del Magí, que com aficionat  domingueros  de molt en quant, en quant....
Bé sortim rumb cap a la font de can masarnau , fent camí en un diumenge en que sembla que el matí encara serà força bo i agradable.... anem tirant i prenem direcció l’Espelt, en arribar  a la zona de cementiri, fen aquest camí decidits  a pujar els molins per la part de Rubió, de moment les bici es porten be hi no hi cap de vagi malament.
Comencem a pujar per arribar a dalt del molins, el dia acompanya força i el terreny dintre de haver plogut la ni anterior esta força bé, una mica enganxós el terra per bueno... en  arribar a dalt  em de fer una petita parada per la bici del Magí i a saltat la cadena dels pinyons... o posem bé, reprenem la marxa buscant la carretera de les Maioles en que fent uns metres de enllaç per arribar a dalt de tot de els molins , fen direcció Castellfollit ,  quant arriben a la alçada del camí que fe del pont de la O, ens encaminen direcció cap allà,  tot fent el camí arribem a Can Roca i des d’ allà ja cap a casa meva. Fent un total 30 km, en dia que ens acompanyat be! Ja que no a fet gaire sol i tampoc gaire fred!