dimecres, 3 d’agost del 2011

ANBASO CASTELLFOLLIT

6.30 toca el despertador, i com sempre el paro i m'espero a que torni a sonar, als 5 minuts ja torna un altre cop el pesat a sonar, decideixo llevar-me, encara que tinc son. Com cada diumenge que em toca carrera començo amb el ritual: el primer de tot és aixecar la finestra i mirar quin temps fa, en aquest cas no va ser cap sorpresa "tenim núvols" per variar una mica. Després de comprovar el temps vaig per rentar-me la cara, vestir-me, esmorzar i acabar de preparar tot el material.

7.40 David em passa a buscar per casa "com sempre va amb els nervis" normal sempre abans d'una proba, jejeje. Decidim marxar cap a Castellfollit. Al arribar trobem que gairebé som els primers en arribar. Això es bona senyal "tenim temps per preparar-nos amb tranquil·litat". Després de fer el control de firmes i saludar un parell de corredors ens preparem i ja estem escalfant.

8.50 Em trobo sota l'arc de sortida amb uns nervis impressionants "quines ganes de que donguin la sortida, uffff". A les 9 en punt sona el "bocinazo" i tothom com a desesperats, sortim. Vaig sortir molt bé aconseguint col·locar-me en un bon lloc, és molt important arribar dels primers a dalt del Cogolló per tal de no trobar trafic al corriol. Després de fer-se la selecció i marxar un grup de 5 corredors ens quedem en un segon grup uns 7 corredors. Aconsegueixo el meu propòsit, encara que patint molt. Juntament els meus companys d'equip Enric, Pallares i Jaju coronant el cim amb el mateix grup que vaig jo. La trialera era llarga i complicada, tenint que anar amb molt cuidado, tot hi així van haver caigudes que per sort cap va ser dels nostres. Comencem a pujar una pista on el principi era dur i que després anava suavitzant, en aquest grup anem Pallares, Carles Valls, Ivan Segarra i jo, seguidament a uns pocs segons Jaju i Enric. La pujada es va fer bé fins arribar al tram d'asfalt, on em vaig ficar al capdavant del grup rascant uns quants segons. L'Enric va agafar la meva roda i vam poder obrir una mica d'espai. Tot seguit començava un altre pujada, aquesta més dura, arribat aquest punt de la cursa em trobava amb forces i vaig baixar una corona marxant sol; quan arribava a dalt a pocs segons venia Enric i Ivan Segarra. Després de tant pujar vam entrar en un corriol el qual transcorria pels molins de les malloles i que acabava en una trialera bastant complicada, allà vaig ficar la directa i quan ja estava arribant al final, quina va ser la sorpresa, veure al Ramon Carreras baixat de la bici, per la dificultat de la trialera. Això em va motivar molt més i vaig agafar la seva roda deixant enrera a l'Ivan i l'Enric. Veient que la cursa ja arribava als últims 5km i encara tenint força i molta motivació vaig baixar un pinyó i el Ramon es va quedar, llavors encara la meva motivació va créixer més fins el punt de donar-ho tot fins arribar a la meta.

La meva alegria va ser molt gran en veure la gran cursa que vaig fer i per la magnifica posició dels meus companys d'equip. Espero que la progressió que he fet duri molt, jejejeje.

1er Guillem Muñoz -->1:34:50
7è general i 3er M30 Isaac Riera --> 1:41:34
10è general i 5è M30 Enric Forn --> 1:43:55
13è general i 7è M30 David Pallarès --> 1:46:24
15è general i 8è M30 Javier Jurado --> 1:47:39
46è general i 6è V40 David Verdaguer --> 2:02:19
132è general i 5è V50 Jeronimo Alonso --> 2:45:36

1a Anna Villar --> 1:57:26
9a Susanna Saez --> 3:15:00

CLASSIFICACIONS

1 comentari:

Anònim ha dit...

Vaya carrerita te marcaste srIsaaac!!!! A este paso t va a tocar hacer todas las cronicas!! JeJe!!! Sigue asi q vas por buen camino!!!! Aammoooo!!!!!!!!!!!