dimarts, 4 d’octubre del 2011

Outdoor Experience Barcelona

Aquest cap de setmana es disputava l'última prova de la copa catalana, a Barcelona, dins de l’Outdoor Experience. Tot un cap de setmana de proves a l’aire lliure, sempre pels voltants de la muntanya de Montjuïc.
Ja el dissabte, alguns corredors del Pinturex-Òdena van participar a la duathló (16km amb bici, i 6km a peu), i amb una destacada participació:

Oriol Duran 12ena  general, 1r junior
Enric Vidal   19è     general, 12è èlit
Lídia Borràs 3era    general,  2a èlit

Diumenge es celebrava la última prova de la Copa Catalana Internacional, prova de categoria E3, i amb la participació de professionals del mountain-bike com el francès Marc Colom.
Abans de la cursa èlit, tocava la primera sortida, amb els màsters, juniors i fèmines. Aquesta és la meva prova (sisi a mi el Colom em treu les pegatines), i em disputava la tercera posició de la general. Conscient que ja no estic en el millor moment de forma de la temporada, esperava que els meus rivals tampoc poguéssin treure gaire rendiment.
Amb els nervis a flor de pell, es dóna la sortida, amb el rival directe colze a colze, faig una sortida fulgurant, col·locant-me en els primers metres de la cursa en 2a posició, evitant tenir alguna enganxada amb algun corredor. El ritme és altíssim des del primer moment, em noto fresc i amb força, la motivació és màxima.
En el primer tram de pujada veig que els meus rivals es troben forts, i que no podré aguantar el mateix ritme durant tota la cursa. Igualment, intento mantenir-me en el grup capdavanter, per poder sortejar ràpidament les fèmines i el juniors més lents.
A partir de la segona volta em veig obligat a baixar el ritme i a regular-me per arribar. Em poso nerviós, ja que veig que perdo posicions i no aconsegueixo conduir la bici amb finura (necessari en el revirat circuit). Però amb els ànims de tot l'equip i veien que el rival directe a la general es quedava enrera, vaig intentar mantenir la concentració i anar tant ràpid com podia. També em va ajudar molt saber que el David Pallarès estava per darrera meu controlant la cursa, em va animar a seguir apretant fort i distanciar el rival. Són detalls de molt valor en moments de tanta tensió.
Les dues voltes següents vaig anar mantenint el ritme, sabia que hi havien hagut avaries mecàniques entre els meus rivals i estava més tranquil, ja tenia la 3r posició de la general quasi assegurada.
Arribant a la línia d'arribada vaig tenir una agradable sorpresa quan vaig veure el David, esperant a la valla, per deixar-me passar. S'havia col·locat en 7ena posició. I tot i poder fer una 10ena posició en la general del campionat, va decidir cedir-me uns valuosos punts per si hi havia algun contratemps en la classificació general.
Destacar també la 4a posició de l'Isaac Riera en categoria M30, la 5ena posició de David Verdaguer en M40, finalitzant en 9ena posició en la classificació general, i la 2a posició de la classificació general del campionat de la fèmina junior Penélope Verdaguer.
En la segona sortida, van participar Joan Rigol i Sergi Pujabet. La prova va extremar la seva duresa per la calor que feia. En Joan va finalitzar 28ena posició de la general, i 16è en categoria èlit. En Sergi Pujabet, amb problemes amb la cadena desde la primera volta, va poder acabar la cursa 47ena posició de la classificació general, i 26ena posició en categoria èlit.

Com a equip valorem molt positivament la temporada 2011 a la CCI, finalitzant en 7ena posició de 31 equips en total. Agraïm la col·laboració de tots els espònsors per poder continuar amb aquest projecte:

Pinturex, Ajuntament d'Òdena, Viladoms Electromecànica, Elements, Fontana i Joiera Trias.


Ei, que ja estic molt més tranquil ara!

Gràcies a tots, i en especial a la Marta.

3 comentaris:

Marta ha dit...

Moltes felicitats Corazon!!!! Et mereixies aquest 3er lloc! Tants nervis van tenir la seva recompensa!

Anònim ha dit...

No es pot estar en plena forma tota la temporada...el important és el resultat final. Enhorabona FORN!!

Ei David, ets tot un CABALLERO, no tothom ho hagués fet! :)

Lídia

Anònim ha dit...

Hombre!! Jo q m'havia perdut tot això!! JiJi!!
Per un amic i company es fa lo q faci falta!! ;-)
Però ademes els merits son nomès del senyor Forn q ha fet una temporada magnifica!! T'ho has currat xabalin!!! JeJe!!
David Pallarès