dilluns, 11 de febrer del 2013

LA SENGLANADA (27 GENER)

Ens trobem a les 7.30 h del mati al Canaletes un petit grup: Enric Forn, David Pallarès, Raúl Rubio, Meritxell Obradors i Jaume Tort. Sortim rumb cap a Calders. A les  9  es dona la sortida tothom surt molt ràpid! El Pallarès en poca estona li perdem el rastre! Això que va amb la bici doble!!!! Bé doncs som el Forn, Raúl i jo ja que la Meri ens ha dit que anirà amb el seu tiet i els seus amics de Navàs! Anem tirant disfrutan del circuit que és  molt xulo!

Al primer avituallament es paren un moment esperant que jo arribi!! Res uns minuts i ens posem en marxa! A això sí, ni rastre del Pallarès! Mare meva! Van passant els km jo cada cop estic més tocat vaig cap al a baixa i pinxa bufa segur!

Be així que arriba un punt que em quedo sol ja que el Raúl i Forn van fent a un altre ritme. Ja en arribar al 2on i últim avituallament ens trobem tots! A la fi! Aquest cop el Pallarès ens esta esperant! Mengem una mica ens refem i continuem ja fins al final tots junts els 4! A un ritme més assequible per tots! jijijiji

Arribem a Calders passant un bon de mati disfrutan de lo que més ens agrada a tots! Ja només ens queda esperar la Meri que arribi i podrem marxar cap a casa! Fem un total de uns 32 km aprox. i un temps de 2:30h aprox.!