dilluns, 8 de setembre del 2014

DIUMENGE 7 SETEMBRE: TOUS

En l'estrena del calendari del 3r quatrimestre no hi hagut quòrum, només jo m'he presentat a les 8 a la plaça de l'Església i a Can Roca. Com que tenia ganes de sortir, després de tants dies sense fer-ho per les vacances d'estiu, he decidit per unanimitat fer la ruta sol.
Després d'esperar els minuts de rigor he anat en direcció a L'Espelt des de Can Roca i creuant per les Casetes d'Òdena. Quan he arribat a St. Genís he pujat per sobre de la ceràmica per arribar al Restaurant Xarop's i continuar en direcció a Can Cansalada. Des d'aquest punt i passant per la font, he continuat fins a sota de Jorba per enfilar el Pla del Magre i, amb la baixa forma, s'ha fet notar. Un cop al pla he fet camí fins a Clariana i continuar fins a St. Martí de Tous, tot entrant pel Serral. En aquest punt m'he trobat un nen sol, d'uns 10 anys, tot empolsinat de caure per terra en una de les "paelles" de la baixada. Com que no s'havia fet res, l'he ajudat a tornar a pujar a la bici i arribar fins a baix de tot.
Des de Tous he seguit fent camí fins a La Fou i observar el paisatge, encara que aquest cop no baixava ni gota d'aigua. He continuat el camí fins a l'encreuament de Sentfores. En aquest punt l'últim dia que hi vaig passar hi havia un bosc al costat esquerra, avui hi havia un camp de conreu, quines coses! He seguit el camí de baixada passant per sota de la Tossa fins arribar a Sta. Mgda. de Montbui.
Com que ja en tenia prou i estava una mica cansat, en ser la primera sortida i no aturar-me més de 5 minuts en cap punt del recorregut, he tornat a Òdena per la directa on he arribat pels voltants d'un quart de dotze.
Al final han sortit uns 43km, amb un desnivell de gairebé 660m.