dimecres, 27 de febrer del 2008

XALLENGE PENEDÉS

Recordem que aquest diumenge comença la Xallenge Penedès. La 1a cursa se celebra a Moja. A aquestes proves s'hi pot participar amb les llicències cicloturistes FCC, o bé amb llicència d'un dia. Les inscripcions les podeu fer allà mateix. Serà un conjunt de 6 marxes, per tot el Penedès.

A Moja us espera un circuit d'uns 30km amb un desnivell de 630m.

Per més informació: http://www.bttelbressol.com/

Els socis que hi participeu, recordeu enviar un correu, per tal de puntuar en el campionat social del club. I si ens doneu la vostre opinió sobre el recorregut o sensacions, la penjarem al blog.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bones!!Amb la meva indecisió d'anar al Prov. d Bcn o a la Xallenge dl Penedés, al final m'he decantat per la segona mes q res per la meva condició fisica..JeJe!!Pos res ens aixequem a les 7:45h per esmorçar tranquilament i preparar-me les coses. A les 8:30h sortim direcció Moja i a les 9h ja estavem alla, pero q va passar!Q amb la meva indecisió d'anar al Provincial q començava a les 10h em vaig despistar pensant q aquesta tb començava a les 10h i només arrivar amb el cotxe estaven donant la sortida!!Joe!!Jo canviantme correns i res vaig sortir darrere el peloton sense dorsal ni res, ja q estava alla per veure com estaven les forces, o sigui tota la carrera adelantant a gent i mes gent fins q vaig arrivar el quaranta i pico d la gral!!Uff!!!!Q malament estic encara eh!!El circuit era pedragos i amb molts canvis d desnivell i bastant ràpid.I amb les presses he sortit amb el tèrmic amb la calor q feia!!JeJe!!Quin desastre!Al final el diumenge ha sigut divertit i tot!!JeJe!!

PostData:La meva xicota diu q no m'acompanya mes!!JEJE!!!
David Pallarés...

Anònim ha dit...

Ja deia jo que no t'havia vist a les classificacions,... si és que no se us pot deixar sols....