dilluns, 3 de març del 2008

OPEN STA. PERPÈTUA

A quarts de 8 del matí de diumenge, el quartet Enric, Marta, Sergi i Cristofer sortien cap a Sta. Perpètua, aquest any arribem d'hora per les inscripcions que així tenim més temps per escalfar.....

Res com sempre, més de mitja hora de cua, per ensenyar llicència, donar-te un dorsal, i pagar es clar.... i per ser primera cursa uns petits obsequis, un bollycao, un pot de 3 en 1, un mini moneder i un clauer.... no està gens malament....

Tots a escalfar com possessos que a les 10 es dona la sortida.... a les 9:50 ja ens criden cap a correlines. Tots ben ordenadets per categories i posició de sortida, bé excepte les fèmines que mai ningú sap on surten, ni les voltes que fan.... A les 10:05 ja apareix un jutge "aneu a voltar una estoneta que la sortida s'endarrereix 10minuts".... Bé al final van acabar sent 3/4 d'hora.

A les 10:45 surten els èlit, sub23 i sub21, tots retenint sortida, a l'expectativa.....Ells donaven 4 voltes a un circuit molt rodador d'uns 9km. Molta pista i poc desnivell, imagineu les mitges de velocitat que van sortir.... Diguem que no es caracteritza per la seva tècnica.

A dos minuts sortien Màster30, júniors i fèmines, aquests feien 3 voltes. I dos minuts més tard, l'última sortida, veterans i cadets, donant dues voltes al circuit. Us podeu imaginar que els primers no van tardar ni una hora en acabar....

En èlit el triomf va ser pel mític Ibon Zugasti amb 1:25h per fer els 38km, seguit de David Pons i Guillem Muñoz. L'Enric entrava en 12é lloc a la general, el Sergi 3er sub 23 i el Cristofer 4t sub 21.



En fèmines el triomf va ser per Mercé Tussell, el temps quan surtin algun dia les classificacions. La Marta arribava en 5a posició de la general i 4a èlit.

La resta de categories "quien sabe ande..."

I d'avituallament a l'arribada uns ganxitos.... sí ho heu llegit bé.... ni fruita, ni pastes dolces, ni fruits secs... unes patates ràncies plastificades per recuperar forces... sort del bollycao que hi havia a la bossa de l'inscripció....

Bé i per variar, una llarga espera per l'entrega de premis, al final a les 14:00h. Està clar que el rècord d'espera el segueix tenint la cursa de l'esquiador amb 3h, però cada cop ens anem apropant més....

El tema dutxes també va estar bé, poliesportiu a 1km, amb les cames com pals de fusta, millor pugem en bici, i llavors el de seguretat va i ens diu que les deixem al mig d'un passeig, ja no dins el poliesportiu com es pot fer normalment, ni tan sols a la porta,....allà arrepenjades a un arbre,... la veritat com per fiar-se'n, amb la porta plena de crios amb ànsia de liar-la...

Bé i la setmana vinent continuem a Cardona amb la 2a prova del Provincial,....

Algunes fotos a:

http://video.google.es/videoplay?docid=1161946509051109253

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Surto tota flipada a roda de dues noies, uff no sé si aguantaré... millor baixa el ritme,... "m.." se m'han escapat, les tenia a uns metres però ja impossible de recuperar. Al passar per meta em diuen que en porto una a 20segons.

No, si ja la veig, però em sembla que cada cop està més lluny... em queden 2 voltes més i aquí no hi lloc per recuperar-se, els plans a plat, mare meva, vols dir que l'havia utilitzat mai? Res baixa el ritme sinó no acabo....

Per meta un altre cop "la portes a 1minut" Dios, no puedo más!!!! impossible d'atrapar-la, vaig a 190 pulsacions i cada cop s'allunya més. Última volta i m'esforço fins a morir. Enganxo el mític Miguel de Bicisprint, el tio se'm fot a roda,....A l'últim pla jo tibant com una possessa i se sent "me la cuidas no?" L'Enric que ens estava doblant.... 2km i arribàvem a meta, després de tibar-lo un bon tros encara em volia esprintar... per sort encara em van quedar forces...

Ara esperar que surtin les classificacions i veure quan em van treure realment... però anem progressant. L'entrenament comença a donar els seus fruits...

Avui em sento molt recuperada i amb moltes ganes per Cardona... a veure que passa...

Anònim ha dit...

Ànims a tot l'equip de competició...
que els dels diumenges anem amb més calma.
Josep Mª

Josep Mª ha dit...

I aquest diumenge passat què? A Mas del Tronc? Jo estava molt constipat i no vaig poder venir... fins el proper diumenge espero.

Anònim ha dit...

hey felicidades a los competis!!!
muy buenos resultados y lo mejor seguro que esta por llegar, seguro que ya tienen miedo del E.C.O
venga a seguir asi.
Por lo que a mi me toca , la salida a mas del tronc , como siempre bien, hacia buen dia y sobre todo la combinacion subida-sol-subida-vino-subida+subida pues ya os podeis imaginar , eramos 17

Anònim ha dit...

Bones!

Aki em teniu a dalt del podium jeje la 1a copa del any i espero k narrivin + :P, ncara k duran la carrera no em vaig sentir comode fins al final (verd) mica en mica...
Aviam si amb lentreno i amb una mica d sort podem fer + bon paper a Cardona.

Ens veiem!

Sergi

Anònim ha dit...

Bones.
Ostres acabo de mirar les classificacions i el podi m'ha quedat a 9 segons!!
La veritat es que em vaig trobar bastant comode fins la tercera volta on vaig agafar una mantequilla, que ja em feia pensar en lo pitjor, però la veritat es que ho vaig saber mantenir be i bueno un resultat acceptable.
I ara el que toca es cardona, que això si que es btt...dew
Crístofer

Enric ha dit...

Bé bé, la carrera va ser prou disputada, i sembla que es comença amb més bona forma que l'any passat. Tot i que vaig amb un mal de cames terrible tota la setmana, espero haver-me recuperat i a Cardona fer un bon paper que és un circuit que sempre se m'ha donat bé.

Ens veiem bikers"