dimarts, 18 de març del 2008

PROVINCIAL LA MOLSOSA

Diumenge l’equip es va desplaçar a La Molsosa on es va disputar la 3a prova puntuable pel provincial de Barcelona.

El circuit d’uns 9,5km marcat per una llarga pujada per pista i una trialera de baixada molt pedregosa. Un vent fred al llarg de tot el matí, molt notable en els plans.

En la categoria èlit, amb 4 voltes, el triomf va ser per Santi Armero, Enric Forn entrava 10è èlit i Bernat Cañellas 12è. Sergi Pujabet arribava en 4a posició en la categoria de Sub 23 i un Cristofer Arjona, molt lúcid, pujaria al 3er esglaó del podi en Sub-21.

En la categoria de fèmines, amb 3 voltes, el triomf era per Mercè Tusell i Marta Viladoms arribaria en 5a posició de la general i 4a èlit.

A la resta de categories de moment no hi tenim cap biker de l’Òdena, però ja es poden preparar els Màster 30, que avui el David Sanchez portava uns ritmes terribles....

http://picasaweb.google.es/ecodena/OpenLaMolsosa/photo#s5179087837210891618

4 comentaris:

Anònim ha dit...

EIH gent!! Com neu eh!! A tope!! Ostras veig els vostres resultats i em donen moltes ganes d'agafar ja el ritme i estar amb vosaltres a les batalles aquestes!! MOLTS SALUTS!!
davidpallares...

Enric ha dit...

Diumenge vaig continuar amb el mal de cames (tinc una cita obligada amb l'Alberto a veure si m'arregla), però també molt fi a l'hora d'encarar els trams tècnic. Tot i no fer una gran carrera estic content. Felicitar a la resta de corredors que han participat a la cursa.

Fins la pròxima!

Anònim ha dit...

En aquesta cursa em poso un 5, aprovat justet i gràcies!

La meva negació tècnicament i el pensament conservador al llarg de tota la cursa em va fer anar un pas enrera en la meva progressió....

O començo a fer algo amb la tècnica o la cosa esta molt malament.....

Anònim ha dit...

jaja vaia carrereta que em va sortir... la veritat es que portava tota la setmana cansadissim i gairebe no vaig tocar la bici, pero despres del desastre de cardona havia de fer alguna cosa bona,no? Bueno primer podi a sub 21, a veure si n'hi arriven mes...

crístofer