dilluns, 10 de març del 2008

OPEN CARDONA

Ahir l'equip es va desplaçar a Cardona per disputar la 2a cursa del Provincial de Barcelona. Un recorregut totalment diferent al de la 1a prova, un circuit d'uns 10km, dur però molt atractiu pel paisatge, realitzant sobre el 70% per corriol per dins el bosc. Llàstima de la falta de pluja que el convertia en un circuit molt sec, i amb molta pols en alguns trams.

A les 10 es donava la 1a sortida pels èlit, sub 23 i sub 21, els quals farien bucle i 4 voltes. Amb un minut de diferència sortirien els júniors, màster 30 i fèmines, fent bucle i 3 voltes al circuit. I un minut més tard sortirien els cadets i veterans.

En la 1a sortida el triomf va ser per un espectacular Joan Llordella (Ambisist), que va treure més de dos minuts al 2on classificat. Per part de l'Òdena el millor classificat Enric Forn que arribava en 16è lloc de la general i 14è èlit, Bernat Cañellas 23è general i 18è èlit; Sergi Pujabet arribava 4t en sub 23 i Cristofer Arjona plegava per problemes físics,....

Bé i aquest cop el podi va ser per la Marta en fèmines, arribant en 3era posició.



I quan ja marxàvem cap a casa, alguns més contents que d'altres,... veiem a la mítica Sílvia Rovira suposem que tornant cap a casa després de veure la cursa que porta el seu nom, i aquí queda aquest record,....

2 comentaris:

Enric ha dit...

Bufff, quina cursa. Ha estat un carrera amb cara i creu: he pogut confirmar les meves millores en les zones tècniques, però també he confirmat el meu estat de fatiga, doncs no he agafat bon ritme de pujada en cap moment. Estic cansat, suposo per l'acumulació de carreres (o això em diu el meu entrenador). Així doncs prenc nota i a descansar tota la setmana que el pròxim cap de setmana a la Molsosa toca patir.

Anònim ha dit...

Al llevar-me amb l'encostipat que duia, les sensacions no eren massa bones, però un cop a Cardona, apunt per la sortida, conto les noies que som, "en condicions normals podria fer 3a". Ho haig d'intentar, per molt malament que em trobi haig de fer el que pugui.... i així va ser, bucle i les dues 1eres voltes a fondo tan com podia, a més de 190ppm.... Ara la última volta ja va ser un altre història, em vaig anar arrossegant com una culebra per tot el circuit,.... sort que les del meu darrera estaven a distància sino se'm calcen...

Bé per La Molsosa ja veurem que passa pq el circuit te tela!!!