dilluns, 31 de maig del 2010

ANOIA BIKE TOUR AMB INDURAIN

Aquest dissabte es va celebrar l'Anoia Byke Tour patrocinada pel Consell Comarcal de l'Anoia i amb la participació del cinc vegades campió del Tour de França Miguel Indurain. Una ruta d'uns 26km per promocionar el BTT per les terres de l'Alta Anoia que va iniciar-se a la població de Conill. Un esdeveniment amb molta participació de ciclistes de totes les poblacions, edats i nivells, amb unes baixes temperatures i un vent en l'inici que va deixar-nos ven refredats. La ruta va transcórrer des de Conill fins al petit nucli de l'Astor, on es va oferir un "pica-pica" per recuperar forces dels més petits corredors. En aquest punt va dividir-se el grup; els més petits i algun membre de l'expedició poc experimentat sobre la bicicleta van tornar per carretera a Conill. La resta va tornar fent més volta passant per Pujalt i finalitzant la jornada novament a Conill. En aquest últim tram de recorregut ja lluïa el sol i les temperatures van pujar força, això obligava a treure's la roba d'abric que portava la majoria. En "Mikel" va mostrar-se molt amable en tot el recorregut i no va tenir cap inconvenient a fotografiar-se amb tothom que va voler i, fins i tot, algun va comentar-li: "quines migdiades vaig fer aquests anys del Tour mentre corries!".

Aquests recorreguts per l'Alta Anoia són molt bons per fer-los amb la família i el petits, ja que no hi ha desnivells importants i es poden recórrer distàncies considerables amb poc esforç.

Track de la ruta: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=939039

2 comentaris:

nikabike ha dit...

Marta, merci pel comentari al blog!! Mentres tu estaves gaudint d'un dia amè i relaxat, al costat d'uns dels grans, jo m'estava torturant...... però les dues contentes oi???
Cuida't i a seguir pedalant que aixó ens dona vida!!

Marta ha dit...

Nika ja m'hagués agradat estar pedalant per aquí! Ara mateix estic amb una maleïda lesió que no em permet fer gaire cosa.. Així que dissabte vaig poder fer 1h rodant com una tortugueta! i donant gràcies de com a mínim poder anar sortint.

Ja t'has pensat lo de la París-Brest-París? Va que et queda una mica més d'un any per preparar-ho...