dimecres, 12 de maig del 2010

SUPERPRESTIGIO - CCI VALL DE LORD

Aquest cap de setmana tocava córrer a la Vall de Lord, la quarta prova de l’Open d’Espanya de btt.

Aprop d’uns 300 corredors del voltant de tota Espanya i Portugal s’han citat en Sant Llorenç de Morunys per participar en una de les proves mes espectaculars i genuïnes del calendari.

La grupeta de l’ECO formada en aquest cas per Enric Forn, Jose Mallen, Sergi Pujabet, Marius Badia i jo en David Pallarés arribava a St.Llorenç sobre les 11:30h de dissabte. Allà ens trobàrem amb Xavi Bosch (T.Belles) per ensenyar-nos la caseta on estaríem tot el cap de setmana. Per allà també ens vam trobar al David i Penelope Verdaguer de l’equip.

Sobre les 12h, sense pedrer temps, espavil!!!! Ens vam anar a reconèixer el circuit d’ Xc de diumenge i tot seguit el de la crono, que competiríem el mateix dissabte a la tarda sobre les 17h.

El circuit estava una mica humit a causa de les constant plujes hi s’havia d’anar en compte ja que era un circuit molt tècnic i ple d’arrels i pedres que patinaven molt i a la mateixa vegada un circuit caracteritzat per la seva duresa.

Anem cap a casa a carregar el cos d’energia amb un bon plat de pasta i un bon bistec, sempre amb una mica de fruita. Desprès una migdiada i cap el circuit, a veure l’hora que em tocava sortir i a escalfar per la crono.

CRONO...20 segundos...10 segundos...PPiiiii!!!!!!!! Gooo!!!!!!!A fondo...sortida amb varies corbes de pujada, baixada rapida per desprès tot seguit afrontar la pujada mes llarga del circuit que se’ns faria eterna...trialera de pedres i senders a fondo...pujada de pedres a les que havies de traçar molt be i ja baixada molt estreta i tècnica fins un últim repechon que encarava la vista fins les ultimes corbes per arribar a meta...amb un temps de 15.00. Buufff!!!!!! Quin patiment!! Això et posa tot al seu lloc eh!!

Una crono que m’ha sortit bastant be i que em col·loca en 10ª posició M-30.

Diumenge al mati ens aixequem i quina es la nostra sorpresa...que plou!!! Ohhh no!!! Quin cel mes tapat...buuffff!!! Això pinta malament! Em sembla que ens mullarem avui!!

Carregem el cos d’energia i a escalfar cames amb el xubasquero a sobre.

Aquesta vegada sortiríem sobre les 11h, ja que a primera hora correrien les categories veterans i cadets.

Anem a les corralines d’hora, per poder estar al davant a la sortida i comença un altre vegada a caure una mica d’aigua...

El circuit ple de fang...buuff!!!Que no ens passi res!

XC...Sortida!!!!!!! Em posiciono bastant al davant i tots com a bojos a enfilar la primera pujada llarga del circuit, patint per no perdre massa el cap de cursa...primer pas per meta de “l’Start loop” i vaig posicionat sobre el 15é, mes endavant tindria a l’Enric...començo a passar a corredors entre els senders i mica en mica vaig agafant a l’Enric que feia duo amb el Robert Soley (Koga), arribo a donar amb ells i em poso a roda...anem passant a corredors doblats com podem, ja pel segon pas per meta paso a l’Enric i me’n vaig cap endavant, enganxo a Ro a les baixades fins que en un sender el puc passar...això pinta be i al davant tenim al Carles Juncosa (Olympia) al que estem atrapant...em torna a passar el Ro i decideixo en donar-ho tot en l’ultima volta...però...caiguda!!!! Pujo sobre la bici i no em va el canvi!!! NNoooo!!!!!!! Merda!!!! Intento reparar-ho però res de res...em comencen a passar varis corredors i cada moment em poso mes nerviós...decideixo deixar la cadena en un punt, plat gran i pinyó gran, o sigui a la moda, com si fos una “Fixie” ...Al pujar a la bici me’n adono que també he trencat el seient...vaja tela!!!!Gggrrr!!!!!!! Quina mala pata!!

A les pujades em quedo una mica clavat i a les baixades no tinc el cop de pedal...una ultima volta d’infart...quin mal de cames...arribo a meta en 18ena posició i una mica ratllat perquè tenia ganes de fer-ho be...

En definitiva un cap de setmana “agridulce” , agri per no acabar de tindre sort a la cursa i que no aconsegueixo entrar en el Top 15 de la general de la Copa Catalana per poder tindre parrilla de sortida, i dulce per lo be que m’ho vaig passar i riure amb la bona companyia tot el cap de setmana.

Ja per acabar recollim maletes i carreguem les bicis a la furgo de l’Enric i a carregar bateries en un restaurant aconsellat pel pare Badia, al que ens vam posar les botes!!

Pròxim cap de setmana descans obligat, i a preparar el Campionat de Barcelona a Lliça d’Amunt el pròxim 22 de maig.

Salut bikers!!!!



Algunes fotos del Oscar CID:

FOTOS OCISPORT

3 comentaris:

Clara ha dit...

Buf la veritat que la cursa de la Vall de Lord va ser un patiment per tots, per desgracia jo també vaig tindre mala sort , vaig punxa i anava 6 posició i d’impotència va fer que tingues una caiguda, com a conseqüència una capsulitis a tres dits..
Ànims ja veure’s com al Open ho fem millor..

Marta ha dit...

Anda David que entre tu i el Xavi vau deixar les coixes bé....

Joder Clara.. 6a??? flipa no? Anaves amb la Tusell i la Pacios? Nena estas que te sales...

ECO's!! A tope al Provincial!!! A veure si hi ha podi del duo.

Ro ha dit...

Aquest dinar si que tenia bona pinta, si!!! El meu bocata de llom amb formatge tampoc estava gens malament, jejeje.

Et vaig veure fort David!!!
De les baixades millor no en parlem...

Ens veiem a l'Open!!!