dimarts, 26 d’octubre del 2010

DIUMENGE 21 OCTUBRE: PLA DE RUBIÓ

A les 8:05 ens trobàvem a Can Roca el Comaposada, el Sergio Trujillo, el David Rubio, el Valldaura i una servidora, apunt per arribar al Pla de Rubió sense trepitjar ni un pam d'asfalt... Tasca força difícil després que l'alcalde s'hagi grillat i hagi asfaltat tots els camins de més d'un metre de la zona! Ja semblen les Rondes de Barcelona! per un poble de menys de 200 habitants no esta gens malament!

Així que vam pujar pel camí dels maricons, cap a Can Masarnau, i aquí va començar l'odissea del dia, per arribar a St Pere d'Ardesa sense trepitjar asfalt, ens vam aventurar per una trialera típica de baixada, diuen que el Tapi hi sol pujar corrent! Amb la bici a coll no fa tanta gràcia.... per sort encara vam fer algun tram pujats a les bicis.

Un cop a dalt vam anar carenejant fins arribar a St Pere, un cop allà agafant la trialera direcció el Pla de Rubió, on vam trobar una variant a la pista... pa verse matao!!! era per on passaven al Mundial d'Enduro, i tela marinera, queda totalment eliminada de les trialeres possibles de fer! I finalment amb uns quants blaus al cul, cap a esmorzar al Pla de Rubió!

Després d'esmorzar, agafem el sender de Can Closa, i a mig sender tornem a baixar cap al mini llac de Jorba, novament la bici al coll! que les pluges han deixat els senders força macos! Allà un munt de gent, on se suposa que ens van tirar una foto,...amb lo maca que hagués quedat amb els aneguets i resulta que no ens la van tirar! Un cop a Jorba, enfilem amunt novament per anar a buscar la trialera de la Volcat i cap a St Genís, on ja vam agafar la pista principal cap a l'Espelt, Can Masarnau i Igualada a fer una última cocacola abans de tornar a casa! Uns 35km, amb uns 5 o 6 amb la bici a coll!

Marta ha dit...

I nosaltres que ens pensàvem que ens estava tirant la foto! El vídeo bo era intentant baixar la trialera maldita, amb els culetazos del Truji!