dimarts, 15 de febrer del 2011

RUTA DELS SENDERS DE NAVARCLES


Ens trobem  a les 7 del matí a Òdena el Joan Badia, el Vidalet, l’Isaac, Enric, el Jose, David Pallares, el Sergi i jo, tots disposat a passar un bon  dia a la pedalada de Navarcles. Arribem a Navarcles, descarreguem les bicicletes, ens preparem i amen tirant cap al lloc per inscriure's  a la pedalada, tot seguit ja ens posem al lloc de sortida.

A les 8:30 pam! Es dona la sortida, aquesta vegada ja ens havíem  posat d’acord en que tots anirem al nostre ritme.... al final de la pedalada ja ens trobarem!
Anem tirant darrera del cotxe de policia ja que la sortida era neutralitzada un troç, fins arribar al camí. Bé jo vaig tirant  al meu ritme... però hi ha una cosa que em té una mica preocupat, i és que sento un soroll a la bicicleta...  faig una aturada, miro, tot sembla estar bé, no veig  res estrany...

Vaig fent camí per els senders, per alguna pista... i ja al kilòmetre  5  trac, trac!!  De cop els pedals de la bicicleta toquen al terra... jo ostres que passa!!!! Doncs resulta que s’ha trencat el basculant del darrera de la bicicleta, esta trencat pel punt on esta la unió  de l’alumini i el carbono.... agrrrrr , bua  no em queda altre remei que abandonar.

Faig el camí en sentit contrari  buscant un control de pas que ja havíem passat, pregunto per tornar a Navarcles... agafo  carretera en sentit  Navarcles....Mig com puc m’assento sobre de la bicicleta, ja que em tocava baixar, quina sort!! Be  arribo al lloc d'arribada, em poso a esmorzar, i espero a que arribi tot el grup que érem...  1er  l’ Enric, després el Pallares..... comento amb l’Enric el  que m’ha passat....Joder quina pena!! Després m’acompanya  a carregar la bicicleta al meu cotxe,   la carregem.... I jo ja prenc el camí cap Igualada amb la moral al terra ... però be  la gran sort és que no m’he fet  mal!  I amb moltes ganes de tornar l’any que be,  a fer-la!!   

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostreess!!! Ni em vaig adonar q havies trencat el cuadro!! Vaja!! Almenys no t'hs fet mal! L'any q be s'ha de tornar xq va ser wpísima!! 100% senders!!!

David Pallares

Anònim ha dit...

si itant !!! l'any que be mes!! merci!!


Jaume Tort