dimarts, 11 de desembre del 2012

DIUMENGE 9 DESEMBRE: CASTELLOLÍ

Avui diumenge ens hem trobat a la plaça el Kiko, el Ramon, l’Ivan, el Jorge (nou membre del club) i jo (Artur). Després de posar-nos al corrent d’assumptes varis, comencem a rodar en dirección a Can Macià, on fem la primera parada per veure la bassa gelada. Com no podia ser d’una altra manera tirem una pedra des del pont per comprovar el gruix del gel jeje…Ens tornem a enfilar a la bici i anem agafant camins fins anar a parar a la pista que ens porta a Sant Pau de la Guàrdia. Des d’alla canviem els plans i decidim baixar a esmorzar a Castellolí en comptes de Montserrat Park. Així doncs, després de fer un trosset de la carretera del coll del Bruc, aviat arriba la part bona de la ruta: baixar i a sobre per corriols!! Disfrutem per on passem, alguns ja ens son coneguts en d’altres innovem amb algun senderillo “Made in Tapi”. Cal fer menció que per un moment el nostre GPS particular, el Google Kiko Maps perd el senyal del satèl·lit i s’equivoca momentàniament jejeje. Pobre Kiko, no s’imagina que li estarem retreient tota la ruta jajajaja!!! Bé un cop arribats a Castellolí, havent passat pel sender de baixada del paintball, agafem forces a Cal Betes. Al sortir ja son les 12, que hem començat tard. Tot i així decidim pujar el Puig Aguilera per darrere i baixar pel mateix corriol de l’Anbaso. Un cop a la banda d’Òdena ens queda una estoneta per la una i agafem una una sol·lució que sempre funciona: fer els últims corriols de l’Anbaso fins entrar al poble. Ens ha sortit una ruta en forma de vuit molt xula, hi ha hagut un molt bon ambient , i hem fet quasi 40 km replets de “forapistes” amb 862m de desnivell positiu.  Aviat més!!