dimecres, 29 de juliol del 2009

SORTIDA CLUB: RAJADELL

Sortim de Òdena puntuals, a les 8:05, el Sergio Lozano, Andres Aguilera, Jeronimo Alonso i Jaume Xaus direcció la Hipica Cal Magi on tenim el primer problema amb la forquilla del Jaume Xaus que esta fluixa de aire i es veu obligat a bloquejar-la. A partir d’aquí enfilem amunt cap a Castellfollit del Boix i a continuació fem la pujada al Cogullo. Arribats a d’alt tot de baixada fins a les casetes de Rajadell. Una confusió sobre el lloc d’esmorzar ens fa anar al nucli antic de Rajadell on trobem el bar tancat. A partir d’aquí decidim agafar la pista direcció Castellfollit amb rampes inicials del 15% sense haver esmorzat i sense aigua als dipòsits. Finalment arribem a l’Andorra a Castellfollit a les 11:30 amb 42 km i amb molta set acumulada.
Tots esmorzem, excepte el Jaume que la calor li ha tret la gana, i ens rehidratem amb xampús a dojo.
Acabat l’esmorzar agafem la pista dels molins i baixem pel pla de Servitje, Can Brunet, la font de Cal Enric i Òdena pujant pel Cementiri.
En total 60 Km amb molt de desnivell acumulat i molta calor.

1 comentari:

Marta ha dit...

Mare meva!!! però si hi ha més d'un bar a Rajadell... ara me'n venen 3 al cap. Mira que tornar a fer la pujada fins a Castellfollit amb la panxa buida, sort que no venia jo, que amb la gana m'agafa una mala llet.... En un periquetillo us tinc rostits i dins la meva panxa!!!