dimarts, 15 de setembre del 2009

SORTIDA CLUB: 11 SETEMBRE - EL COGULLÓ

Ens trobem a la plaça únicament el Andres Aguilera, Sergio Lozano i Jaume Xaus per anar al Cogullo de Can Torra (punt alt del centre geogràfic de Catalunya) per commemorar la diada nacional de Catalunya.
A la vista que no ve ningú mes sortim a les 8:10 direcció la Hípica Sant Magí on trobem molta gent preparant-se per anar en cavall al Cogulló, passem de llarg i en arribar a Can Chasquet enfilem la pujada a Castellfollit on arribem a les 9h aproximadament i on comencem a trobar gent per tot arreu, a peu, en BTT, en cotxe ... etc.
Iniciem el camí d’ascens al Cogulló i trobem molta gent d’Òdena que hi va a peu, entre ells al Pere Argerich que per un dia a penjat la BTT per anar a peu. El saludem i ell molt amable ens indica una trialera per pujar pel dret que agraïts rebutgem per haver massa saturació de gent i preferim tirar per la pista.La pujada se’ns fa dura per la pendent i sobretot la pols que fan els cotxes que pugen un darrera l’altre que ens ofega i ens deixa ben enfarinats. Al cap de mitja hora estem a d’alt i ens fem la foto de rigor.
Tot i haver botifarra gratis per tothom vista la cua i que encara no havien començat a repartir decidim baixar al centre de Castellfolit a esmorzar.Acabat l’excel·lent esmorzar baixem de tornada a Òdena passant per Maians i Cal Brunet.