divendres, 25 de setembre del 2009

SORTIDA CLUB: CASTELLFOLLIT

Ens trobem a la plaça a les 8 el Andres Aguilera, David Gabarro, Oscar Gabarro i Jaume Xaus. Desprès de esperar els 10 minuts de rigor decidim fer la ruta indicada al blog i tirar direcció a Castellfollit.

Passem per les rieres d’Òdena per anar a buscar el camí de Can Roca i així pujar als molins per la banda de Puigbufer. A mitja pujada el David proposa de fer un corriol que va a parar al pla de Servitge on més munt agafem el trencall per anar a la torre del moro on ens fem la foto de rigor. El corriol es molt maco i la torre esta força ben conservada i te unes magnifiques vistes.

En acabar enfilem direcció Castellfollit i al arribar al restaurant l’Andorra la coberta de la roda del darrera del Jaume Xaus es trenca i es deforma.

Ja fem per esmorzar i al acabar tornem a Òdena per carretera a ritme lent ja que la roda del Jaume va fent bots i no es massa segura.

En fi una volta maca però un xic curta degut al incident de la roda i que els germans Gabarro tenien que estar d’hora a casa.