dijous, 25 de febrer del 2010

CURSA CICLISTA SOCIAL LA CANONJA (Tarragona)

Ja feia temps que tenia ganes de córrer una cursa de carretera i aquest dissabte a la tarda el Bernat anava a una cursa social de La Canonja (Tarragona).

Com tots els dissabtes quedem la grupeta Eco per entrenar en carretera, però el Bernat només faria la volta a Carme, ja que a la tarda anava a córrer...al arribar al creuament de Carme, l’Issac, el Pujabet i jo ens anem amb el Bernat...decisió d’última hora i...aquesta tarda cap a Tarragona, em provaré en carretera...Ufff!!!!!!!!Quina por!!!

A les 13h sortim cap a La Canonja, ja que la sortida era a les 15:30h.

Al arribar al lloc de sortida, ens inscrivim (5€) no com les de btt que et massacren amb les inscripcions! Observant una mica la gent per allà i res..a provar!! Donen la sortida i ens esperen 85km pel davant. La veritat que m’esperava que es sortís mes lent, però ja comencem amb la marxeta!!

Durant els primers Km’s es roda ràpid i de tant en tant hi ha alguna apretadeta que d’altre, jo intento vigilar als carreteros del Eco per veure com es van posicionant, ja que en tres ocasions em vaig quedar tallat i vaig tindre de patir moltíssim per donar amb el grup davanter.

Al primer port s’estira moltíssim el peloton i s’escapen uns 15 corredors, jo em quedo amb la grupeta que els perseguia amb l’Isaac, el Bernat prova anar-se amb els escapats però no es el seu dia...vam rodar a ritmes molt alts en un grup d’uns 25 corredors en els que ens trobàvem l’Isaac, Bernat i jo, el Pujabet ja es trobava en el grup de darrera.

Mirava el comptaquilòmetres i jo crec que mai havia rodat tant ràpid!! Quina passada!! A punt de finalitzar el segon port, ja anava justet de forces amb aquells ritmes i decideixo agafar la glucosa de la butxaca i...patapam!!!Es cauen les claus del cotxe!!!Vaja tela!! Al parar quasi caic per la flojera de cames...intento agafar el meu grup i res de res...impossible!!!! Això va ser al Km 60, pues fins a 2Km de l’arribada vaig anar solet, uns 25Km!! Durant dos vegades em va vindre una moto amb un cartell que em deia els temps que em portaven els de davant, però cada vegada em treien més!! Quasi al arribar a meta m’agafa un grup d’uns 20 corredors i vaig arribar amb ells...

En definitiva: Això de la carretera es molt dur!! Però et posa les piles però ràpid!!

Si puc aquest dissabte, em planto una altre vegada a la 3era prova de la social de la Canonja, que aquest cop es puja el port de la Teixeta, que me’l conec bastant, ja que a l’estiu entreno molt per aquella zona.

Ens veiem bikers!!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bona cronicà Fumic, doncs va ser de les socials mes lentes que he disputat. El recorregut no era gaire guapo, pero bé, ens vem divertir. Et vaig veure bé a dins al pilot, a veure si us animeu en alguna altre.

Bernat.

Anònim ha dit...

Estos carreteros!! haber si ahora os pasereis todos a la carretera!!

Raul