dilluns, 20 de setembre del 2010

CRÒNICA CCI CALAF 2010


Arribem a la recta final de la temporada 2010, tots els corredors estem cansats d'entrenar, cuidar-nos, comença a fer fred,... I comença a fer una mandra anar a les curses! Com és a Calaf (poder córrer a costat de casa no passa cada dia) i en la general encara tinc possibilitats de fer podi, cap a Calaf falta gent. En aquell racó de món tenen un microclima... ja hi fot una rasca!! Ben abrigadet i a veure la part final del circuit, que estava bastant curiosa; entre el fang i les regateres era fàcil anar pel terra. Tot el circuit era igual que els últims anys, molts trams de pista, rodador i amb amb alguns corriols curtets.

   Donen la sortida i a plat cap al cementiri, alguns més nerviosos que altres em col·loco en les primeres posicions intentant que no em toqui l'aire. En l'entrada al primer corriol, el Marrase la lia i se'n val pels terres. El Fèlix s'enganxa al Carnicer, desisteixo de seguir-los, i espero que m'atrapi el segon grup. Arriba el Marrase amb bastant de gas i fem la primera pujada a tope. En la baixada següent se'ns uneix en Pau i marxem els dos.
   Començant la segona volts en Pau de l'Ayala apreta molt fort en les pujades i va mirant enrera per veure si em desenganxa. Però tinc clar que el podi passa per no deixar-lo marxar, i amb els ànims de tota la tropa, aconsegueixo que no se m'escapi.
    A l'inici de la tercera ell aflaca una mica i em poso al davant, em sembla que va una mica tocat, i faig un canvi de ritme al mig de la segona pujada per veure si el puc deixar. Però el tio pateix i encara em té a tiro! Collons! El tio em farà patir fins al final penso... El porto tota la tercera volta fent la goma, però igualment arribem a final de meta els dos junts. Ja només de la sortida de la última curva llanço l'esprint cap a meta, i tercer!
   Al final a valgut la pena anar a cremar el últims cartutxos.

La resta de l'equip (una mica desmembrat pel cansament de final de temporada i les lesions), van fer tots un bon paper podent finalitzar la cursa amb èxit.

Ah! I ens veiem a Barcelona!

Classificació equip:

Elit ( 4 voltes - 38km):  
1a posició: Joan Llordella --> 1:37:11
Sergi Pujabet 34è general i 24è elit --> 1:59:57
3 voltes - 28,5km
Màster 30 :
1a posició: Fèlix Martinez --> 1:20:05
3er Enric Forn --> 1:21:36

Màster 40:
1a posició: Fco Javier Salamero --> 1:23:18
14è David Verdaguer --> 1:40:32

2 voltes - 19km
Fèmines Cadet:
1a posició: Judith Fores --> 1:16:36
3a posició Penèlope Verdaguer --> 1:36:43

5 comentaris:

Marta ha dit...

Va ser molt emocionant.... i només pensar el que em va costar convènce'l pq hi anés!

Quina temporadeta que portem! Semblem el ying i el yang!

Ro ha dit...

Enhorabona màquina!!!

Entre tu i el Pau em vau deixar distret, jejeje.

Sort a Barcelona. A veure si aconsegueixes pujar al podi final.

Enric ha dit...

A vegades falta una empenteta...

Gràcies! Vaig suar fins l'últim moment per poder pujar al podi.

Ens veiem a Barcelona!

Anònim ha dit...

MAXXINE!!!!!!!!Vaja temporadeta q estas fent!Per treures el barret!! M'en alegro com si fos jo!! Felicitats campió!!
DavidPallares

Anònim ha dit...

Tenim al jefe de filas que se sale!! Quina temporada, si senyor. A Barcelona a tope!!

Raul