dimecres, 28 de setembre del 2011

2a CURSA BTT FIRA D'IGUALADA

Aquest diumenge es va celebrar la 2ª cursa BTT de la Fira d’Igualada, junt amb la 8ª cursa de muntanya i caminada popular. Com que la sortida era a les 8:30, tothom anava arribant abans de les 8, per agafar dorsal i començar a escalfar, cosa difícil doncs feia una fresca que Déu ni dó! (Si, si, ja podem anar treient els manguitos  de l’armari que l’estiu s’escapa, jeje!)
Tothom es va anar col·locant sota l’arc de sortida, tot i que arribava l’hora i ja es preveia que la sortida es donaria amb retràs. L’ordenació sota l’arc no semblava massa controlada, ja que quan tots estavem ja colocats, ens van dir que haviem de sortir cap a l’altra direcció!! Tothom a canviar-se de lloc!
Ara si, “pistoletazo” i sortida de la carrera, amb una primera fila repleta d’ECOs. Volta a l’estadi, sense deixar els pulmons en l’sprint i ja sortim cap a agafar camins. Tot i no ser una sortida “a muerte” aviat cadascú es va posant al seu lloc i els de davant s’escapen. Ens esperaven uns 30 quilòmetres, 100%  pista,  sense cap dificultat tècnica i un desnivell positiu normalet, de 650 metres, tot i que hi havia algunes rampes que picaven lo seu.

Jo vaig agafar un grupet d’unes 7 persones i aviat vaig veure que podia escapar-me, així que vaig anar tirant. Al cap d’un moment em vaig trobar amb el Marc Solsona, em vaig posar a davant i vem començar a tibar, ja que al fons veiem un altre ECO. Al cap d’uns quilòmetres ja estavem junts el Marc, el Mallen i jo. Després la cosa es va tensar i el Mallen es va escapar, jo ho vaig provar  però no el vaig poder seguir, tot i així vaig avançar-me i vaig obrir forat amb el Marc, i vaig començar a fer la meva carrera, apretant al meu ritme i fent la segona meitat de la cursa sol fins a meta.
El recorregut, després d’abandonar ràpidament l’asfalt, passava a una primera part plena de pujadetes trenca-cames des de la falda de la Tossa direcció a Tous, després es girava, per pujar a la tossa des del camí de la carena fent una part de camins més tranquil·la. Es baixava per la banda de Montbui, per acabar fent els quilòmetres inicials en sentit invers fins a la meta.
A l’arribar, molt content d’haver fet el 12è lloc (11è moralment perquè algú s’havia colat por ahí!!) i també per la resta de corredors de l’Òdena, ocupant al complet el pòdium de la general: Isaac, D.Pallarès i E.Forn, i omplint gran part de les posicions capdavanteres de la classificació!!


1 comentari:

Marta ha dit...

A tope ECOS!!! si vols dir que més de la meitat no eren nostres!

I així que el Sousa va retallar???