dimecres, 7 de setembre del 2011

ANBASO ÒDENA 2011

Avui és un dia molt important per tots els que formem el club d'Òdena, i més important és per els corredors que seguim tot el campionat d'Anbaso. Volem que tot surti perfecte ja que tots els que venen a córrer a Òdena són companys de cursas, i la nostra satisfacció és que tots surtin ben contents. Com a corredor que soc d'Òdena la meva il·lusió és deixar ben alt el nom del meu club i que la gent del poble estigui molt orgullosa de tots nosaltres.
Com tots els diumenges que tinc cursa toca fer el ritual de preparació. Aquest ritual comença el dissabte i consta en fer el mínim esforç possible per estar el màxim descansat, sopar pasta i anar ben d'hora a dormir. Ja el diumenge ens llevem fem un bon esmorzar preparem tots els trastos i cap a la cursa. Quan vaig arribar pràcticament ja estaven tots els meus companys d'equip, ens vam reunir i vam començar a assignar les tasques que s'havien de dur a terme. Un cop ja estava tot apunt cada corredor es va anar a preparar i a escalfar per què a les 9 era la sortida.
Van donar la sortida i tothom va sortir com una moto, la veritat que em vaig col·locar molt bé, però el ritme infernal que portaven els 15 primers em treien de punt, així que vaig afluixar i vaig buscar un ritme que no em portes tant ofegat. A mida que passaven els kilòmetres em trobava millor vaig aconseguir atrapar un grup on anaven els dos companys d'equip Enric Forn i David Pallares, a més de tres corredors d'altres equips, els vaig passar a tots deixant-los enrera, aconseguint obrir un forat. A mitja cursa en una pujada molt dreta vaig veure que davant meu anava un altre corredor, volia atrapa'l però era impossible portava un ritme que no aconseguia agafar-lo. Al final vaig arribar a la meta amb una satisfacció molt gran després de fer un cinquè lloc de la general, la veritat que vaig fer una gran cursa al igual que els meus companys David Pallares que entrava el 6, Enric Forn 10 i Javier Jurado 12, ara només podem pensar en que la pròxima cursa surti igual de bé o millor, jejejeje.