dijous, 3 de novembre del 2011

VI FALCONADA DE SABADELL

Vaig participar en la VI FALCONADA DE SABADELL, on es medeixen els bikers de Sabadell i voltants, on corrien els meus compays de gimnàs de Terrassa. Amb més de 1.000 inscrits, 650 corredors vàrem optar pel recorregut llarg de 58 km. amb desnivell positiu acum. de 1.300 m. Degut a que la sortida estava en un carrer estret i a la gran quantitat de corredors, calculo que vaig sortir amb unes 250 bicis devant meu. Per això vaig sortir molt fort, dons no volia trovar taps en la primera trialera, i així vaig anar passant nens, ciclistes que s’ho prenien amb més calma, fins i tot vaig avançar un tandem,.. Cada vegada el nivell era més pro, i em vaig situar entre els 50 primers. No coneixia bé el recorregut, per la quantitat de km. el desnivell no podia ser molt fort, amb lo qual vaig optar per portar sempre un ritme alt, si a la darrera part de la cursa no tingués força ja afluixaria. Vaig seguir avançant corredors, guanyant posicions al no parar a cap control, només al darrer per carregar aigua, menjant només 2 barretes. Bé també vaig afluixar per donar el tronxa a un noi que havia trencat la cadena, estava fort i em va atrapar més endavant i m’el va tornar. El recorregut va pujar des de Sabadell fins a Castellar del Vallés, després planejar i tornar a pujar fins a Sant Sebastià de Montmajor, a la darrera pujada forta a Can Catafal, al km. 30, vaig afluixar doncs no aguantava el ritme del grup i em van avançar 8 o 10 corredors, després a la baixada en vaig avançar 3 per seguir fins a la meta i arribar en la 47ª posició. Cursa molt ben organitzada, bona combinació de pista i sender i ben marcada. Quan tingui alguna foto ja us la passaré.