dilluns, 25 de juny del 2012

DIUMENGE 24 JUNY : ST JOAN MEDIONA

Ales 8'00 ens trobem el Kiko i en Ramon disposats a afrontar una de les jornades més llargues del calendari. Sortim aviat veient que en el xat no s'avia anunciat ningú més .

Comencem amb un ambient un xic frescal i sense enredar-se gaire, que la ruta és llarga; passem pel costat del camp d'aviació per empalmar amb l'asfalt fent tot carretera; primer pel Pla de les Gavarreres i fins la Pobla, on agafem els petits carrerons que ens porten a la font de Can Solà, Torre Baixa, i per pista fins el Tio Nelo; tros de carretera i pels carrers del Xaró i fins La Torre de Claramunt. En aquest punt, tots treballen per tindre a punt les paradetes de la Fira Medieval que es duu a terme aquest cap de setmana . Fins aquí tot molt bé, i més endavant, encara millor. Seguin la ruta, ens trobem, com no, amb petis ramals del camí principal i, els qui ja em coneixeu, la proposta de ficar-s’hi és immediata, i el Kiko, sense torbar-se, encara mi anima. Doncs endavant; trobem un corriol super xulo que ens retorna al camí principal un tros més endavant; després un altre , i un altre ... ... és un no parar; ja anem encigalats de lo bé que ens està sortint tot ; que de retruc tornem a la pista principal tot just davant de la trialera que finalitza a l’arribada de Mediona . " Bestial ".

10'20 hora d'esmorzar sota l'ombra d'un enorme pi, on el premi gros són dues cerveses quasi congelades que porta el Kiko a la nevereta  " no he vist l'endoll " més fredes que les de casa , ja ja ja. Comentem lo bé que ens a anat l'anada i divaguem per la tornada . Decidim tornar sobre les nostres passes per provar un corriol nou que em vist baixant; força bé. Ens quedem amb l'entrada ( no gaire visible ) per un altre ocasió. Tornat cap a la Torre pel mateix lloc, m'adono d'una trialera; es preveu curta però forta; en Kiko anuncia " para i mira que es veu !!!! " i la contesta és " si ho vec prou fotut , ja pararé " . Ja ja , Òstia  !! quin parell de baixadots ; avall , que fa baixada , Super descarga d'adrenalina, l'he clavat , "el Kiko diu : si no ho vec , no m'ho crec , I necessita fer fotos; suposo que per fer un estudi posterior ,  ja ja .

Després de tantes experiències ens adintrem per la Fira Medieval, ara amb més cara i ulls ... molt maco. Tornem pel Xaró tot baixant pels corriols de la Font del Vinsó i Can Solá. A partir d’aquí tot carretera començant a esquivar la calor que ens apreta per l'esquena .

50 km. de molt bones sensacions en un dia amb molt bona fortuna per la troballa aconseguida .