dijous, 13 de setembre del 2012

DIUMENGE 9 SETEMBRE

A les 8'00 en punt ja estavem a punt en Jacob ; de la colla del Biberon , i jo , Ramon de l'Òdena .
Sortim de la màquina de tren del passeig cap a les Comes II direcció Can Masarnau i no deixant el cami fins arribar a la falda de la muntanya , on ens desviem a l'esquerra en busca del "tobagan" ; disfrutan molt de les seves peraltes . Arribem a la pista asfaltada on ens desviem a la dreta fins al pallé , aquí tornem a agafar terra per un seguit de camins i corriols que de vegades ens fa dubtar de la nostre direcció ; ja que la crescuda de plantes i el poc transit preveuen un mal destí per aquesta zona ; sort que el recorregut ja el tinc ben memoritzat al GPS . Tornem a sortir a la pista asfaltica de pujada que ens duu al Pla de Rubió ; on , vora les 10'00 , enfilem cap al bar . L'ateneu ès tancat , així que ens acollim als dels moteros . Encara no aviem aparcat les bicis , ens apareixen pel darrere la Susana + 3 acompanyants .
Fem un bon esmorzar sota l'ombra d'un cobert , tot fent xarrameca fins més enllà d'un hora . Venga compiss , menys cascar i + bici .

Sortim , i pel costat de la bàscula ja hi tenim el GR tot baixant paralelament a la carretera fins creuar per sota la carretera de Copons ; fem parada per contemplar una bauma des de dalt ( més val no aproparse gaire ... ... ) , seguit de corriols fins el pont del ganxo . Un copa Jorba fem un bon tros pel carril bici , més enllá de Sant Genís ; on en un punt determinat , hi falta un tros de tela metàlica que ens separa de l'autovia ; travessant tot l'ample d'aquesta per un tub rodó de no més de metre i mig de diametre " quina foscor ". Baixem pel camí deixant enrere La Sala i Can Cansalada per dirigir-nos al Molí Blanc , on utilitzant un nou traçat que ens porta bastant directes a Vista Alegre ; tot i que pels camps recent llaurats s'ens fa dificil pedalar .
Unes poques cabrioles per un circuit urbá ( escales , rampes , i un parell de salts per fer el ruc ... ... ) . I el premi gros al bar de Montbui : una bona cervesseta per paliar la sed ; que entre de maravellla .
35 km. i un desnivell molt suau , per valorar el que podriem dir la primera sortida després de vacances .