dimecres, 26 de setembre del 2012

ANBASO SANT FRUITÓS 2012

Desprès de l’última Anbaso a Òdena, la següent cita era a Sant Fruitós de Bages. Allà ens vam desplaçar varis membres de l’E.C.O, per disputar un circuit dels més macos fins a la data, un circuit amb constants pujades i baixades, molts senders i molta trialera, que després de tants dies sense ploure, i el constant pas de les bicis durant la setmana,  l’estat de moltes d’elles no era precisament el millor.


A les 9h del matí es va donà el tret de sortida al santuari de Sant Benet de Bages, el primer quilòmetre consistia en fer un petit bucle que ens feia passar dues vegades pel mateix santuari. De seguida vam encarar una pujada d’un parrell de quilòmetres que no tenia una forta pendent, però et feia pujar l’àcid a les cames en un plis.

Pel que fa la meva cursa, va anar de menys a més, estava molt motivat, ja que estrenava bici nova, i això vulguis o no, sempre et dona un pic d’energia extra. Els primers quilòmetres em va costar molt agafar el ritme, les sensacions eren rares, no acabava de trobar-me be del tot, però un cop endinsat en els primers corriols i trialeres de baixades, vaig poder donar-li un petit descans a les cames i així recuperar-me una mica.
En agafar la primera pista de pujada, vaig poder distingir a l’Enric a uns metres, això encara em va animar més. No el vaig perdre de vista durant una bona estona , fins que a partir de mitja cursa va obrir gas amb el seu company de viatge el Xavier Benito i ja no els vaig veure més. Jo havia fet tàndem amb el veterà 40 Xavier Martí, que es coneixia la zona a la perfecció, i això em va anar de conya. El Xavier i jo portàvem un ritme bo i constant, això ens va permetre de obrir una mica de distància respecte als perseguidors, però un cop arribant a l’última pujada dura, tres corredors s’apropaven per darrera, a la vista teníem al Carles Valls i l’Albert Juvert, però jo ja comença a patir enrampades, així que em vaig limitar a intentar guardar la posició i no fe l’animal, ja que encara quedaven uns 5 quilòmetres o més per la meta. Avanç d’entrar en l’últim corriol de puja i baixa, el Raül Abardia, l’Arcadi Gabarró i el Jordi Cunill, ens havien atrapat per darrera, l’Arcadi ja va marxa sol, així que vam quedar 4. Un cop ja érem a baix del corriol, quedaven dues pujades curtes, però fortes. Així que me la vaig jugar a una carta, vaig arrencar amb totes les meves forces, i de seguida vaig aconseguir obrir una mica de distància a 2 dels 3 que venien amb mi, l’únic que seguia l’arrencada, era l’Abardia, que a falta de coronar el final de l’última pujada va aconseguir passar-me davant. Ja només quedava 2 girs pels carrers de Navarcles, entrar en un tros de camp i vorejar-lo, una mica més d’asfalt i una petita pujada per pista, que feia molt de mal, per acabar baixant i arribar a meta.

Al final vaig entrar en la posició 16è, molt content amb les sensacions de la nova bici, però encara queda molt per millorà. Vull destacar, que hem tornat a quedar segons per equips, més un pòdium de la Meri en fèmines elit. Enhorabona a la Meri i a tota la resta de l’equip, que allà on anem, es pot veure el bon ambient que tenim tota la colla i lo be que ho fem.