dijous, 6 de juny del 2013

OPEN ESPANYA BTT: VALLADOLID (2 JUNY)

Diumenge passat em vaig desplaçar a Valladolid a disputar la tercera prova del Open d'Espanya de btt , la única internacional del campionat, amb l'intenció de sumar punts de cara al campionat d'Espanya, prova única que es disputara a Panticosa , ( Huesca ) els properes 19,20,21 de juliol.

En un circuit sense descans , amb constants pujades , algunes no ciclables , i un terreny sec , sense practicament grip , es donar la sortida , 4 voltes a cobrir , col.locant-me en primera posició des del inici amb una renta de 20 segons sobre els meus perseguidors més propers, durant les 3 primeres voltes rodant en solitari , fins que al començament de l'última volta , m'atrapa el segon  classificat , deixant-li la iniciativa al meu rival , i veient que estava bé de forces , decideixo atacar en pujada, i entro primer a un corriol , on ja no miraria més enrera fins a meta, obtenint així la victòria en màster 30, amb trenta segons respecte el segon classificat, el líder del Open d'Espanya.

Molt content, ja que es el meu millor resultat des que vaig començar a pedalar.