divendres, 28 de març del 2014

DIUMENGE 23 MARÇ 2014: VOLTANTS DE JORBA

Ens trobem al matí a Can Roca, el Ramón i jo (Iván). Desprès de fer una xerrada de cinc minutets, i esperar per si venia algun altre “Eco”, vam prendre la marxa direcció l’Espelt.

Com vam poder comprovar des de bona hora, el diumenge es presentava amb molt de vent.
Una vegada a l’Espelt, seguim per pista fins a Jorba, on ens vàrem trobar al Kiko i al Eulògio que sortien a fer una volta amb bici de carretera.

Vam pujar al Pla del Magre, amb menys dificultats de les esperades. Un cop a dalt, ens trobarem tres motoristes que pujaven per una trialera i els hi vàrem preguntar si era ciclable. La resposta... va ser negativa!
Tot seguit, vam prendre la marxa per fer una paradeta per esmorzar al “Meson el Burro”.

Un cop sortim del “meson”, vam tornar una mica enrere per agafar un camí que havíem visualitzat anteriorment, per provar sort i esbrinar cap a on ens portava aquest camí (explorant noves rutes!).

Desprès de ciclar una bona estona, vam arribar a una senda molt poc explorada, semblava que no havia estat ciclada fa molt temps... i sense pensar, vàrem agafar la senda i cap endavant!!! Aquesta ens va portar fins a un camí principal que també es pot agafar directament per l’antiga nacional II.

Vam continuar pedalejant fins a l’àrea de Guissona, on una trialera “made in Tapi” ens estava esperant.

Per acabar el matí, ja a prop de casa, darrera de l’Infinit, vam fer les últimes trialeres. Per primer cop, amb l’ajuda del Ramón, vaig aconseguir finalitzar aquestes últimes totes seguides!

Un matí molt ventós però amb bona companyia, que va permetre poder gaudir d’una bona sortida.

En han sortit uns 35km amb un desnivell de 830m.