dimarts, 20 de maig del 2008

GENERAL PROVINCIAL BARCELONA

Finalment tanquem el campionat provincial de Barcelona amb molt bons resultats:

Cristofer Arjona -----> 9è en sub 21
Bernat Cañellas -----> 30è en èlit
Enric Forn ---------> 10è a la general i 9è èlit (TOP TEN)
David Pallarès -------> 47è Màster 30
Sergi Pujabet ------> 3er en sub 23
Marta Viladoms --> 3a fèmina general i èlit.

Per equips no ha sortit res... i dubtem que surti, així ningú té res a reclamar..... sospitem que el premi se l'endurà Bicisprint..... ¿?

3 comentaris:

Marcelo ha dit...

enhoraboma a tots! tant que paties per la teva posició Marta...doncs mira 3ª amb 2 curses sense puntuar,no? deu ni do...com et veus per diumenge?

salut!

Marcelo ha dit...

ups enhoraboma no!!! ENHORABONA!!! XD

Anònim ha dit...

De la cursa que vaig caure vaig puntuar.... em van posar com a 1a doblada.... pq les del meu darrera només van fer 2 voltes... així que com si m'hagués parat just 2km abans de caure... si és que "caer por caer es tonteria..."

Per diumenge la cosa pinta molt malament.... de moment només he sortit un dia per carretera i amb els ritmes que porto.... a sobre per culpa de la pluja de dissabte, porto un refredat a sobre que tela... Però vaja, s'haurà de provar,... em posaré les rodetes al darrera i apa a voltar..