dimarts, 23 de setembre del 2008

ANBASO ST. VICENÇ

Sortida com sempre pels carrers de St. Vicenç esquivant els cotxes dels cecs, pq quan ja fa més d’una setmana que hi ha cartells cada 100m dient que el diumenge des de les 7 del matí fins l3h no hi aparquis i la gent hi segueix aparcant, has de ser cec o inútil integral...


Un cop esquivats els cotxes comencem la 1a pujada, primer per asfalt fins entrar al camí de terra on ja apareixen les 1eres rampes importants, a dalt amb les pulsacions a rebentar, baixada pel 1er sender que amb la pluja del dijous va deixar el terreny en molt bones condicions per seguir una bona traçada, el corriol començava a pujar fins arribar a la mítica casa amb aquells esglaons de pedra en punxa tan característics, arribada a la pista i novament pujada per pista on pots anar veient la cantera a la teva dreta. Un cop dalt 1er avituallament, per entrar a un corriol mig de pujada, també mític en aquesta cursa, fins aquí pràcticament només tens la sensació d’estar pujant tota l’estona, fas una baixada per pista una mica més llarga però sempre per afrontar la següent pujada la qual havien llaurat, sort novament de la pluja que va tornar a xafar el terreny i era més passable del que hagués pogut ser en sec, 2on avituallament a molt poca distància del 1er, i ara ja una bona estona de baixada per corriols i trialeres, no molt difícils però amb força pedra solta. Entre mig alguna rampa maleïda i tornem a baixar fins baix de tot del riu per fer una pujada tècnica també mítica per arribar a la casa d’arcades, on ens esperava el 3er i últim avituallament, per hidratació que no sigui. Seguim la pista per arribar al sector de Can Padró, puja, baixa pels corriols també ja molt coneguts i fins l’urbanització on per sort aquest any ens escurçaven la pujada per asfalt que tan va matar en l’edició anterior. Última baixada per uns nous esglaons de fusta, travessar la via i esprint a plat fins a meta per dins el poble i apa a gaudir de les delicatessens.


En aquesta edició han reduït la mítica pujada a St. Jaume de Vallhonesta, llarga i matadora, disminuint així el temps total i completant els km’s amb molts més corriols que van fer-la més entretinguda. La pluja d’uns dies abans va deixar el circuit en molt bones condicions podent gaudir dels corriols amb més tranquil·litat.


Classificacions de l’Òdena:


Enric Forn à 1:44:25 à 15è general i 7è èlit

David Pallarès à 1:45:17 à 20è general i 10è M30

Sergi Pujabet à 1:48:03 à 33è general i 6è Sub23

Bernat Cañellas à 1:51:18 à 44è general i 12è èlit

Pere Argerich à 2:04:10 à 102è general i 18è V40

David Argerich à 2:11:13 à 122è general i 56è M30

Cristofer Arjona à 2:14:22 à 128è general i 14è Sub23

Marta Viladoms à 2:36:29 à 153a general i 3a fèmina


L’Enric pillant un pajaron anant en 7a posició, passant a la 40 i recuperant fins al 15è per acabar mig dignament, ell diu que van ser les barretes en mal estat. El Pallarès amb males sensacions, el Sergi fotent pals a tort i a dret arribant a meta en una de les seves millors posicions, diu que és la seva nova amiga.... El Bernat per variar que vol continuar fent petons al terra per on passa. Els germans Argerich que per les fotos sembla que s’ho passen prou bé, sobretot el David... L’Arjona esperant als avituallament a la Marta i gaudint de la seva 1a Anbaso de l’any i la Marta fent les mítiques duatlons al llarg del circuit.


Les fotos de Bicicat:

http://www.bicicat.com/fotos_http/anbaso5.html

4 comentaris:

Anònim ha dit...

De sortida, com sempre, a tope o mes...i noto bones sensacions, em vaig colocant per les primeres posicions, però només entrar a la montanya ja començava a veure que no era la meva carrera...les cames no anaven...i només feia que adelantarme gent...va ser la primera vegada que vaig pensar en avandonar, però..q collons!!A patir a tope!Intengo agafar ritme però res d res...però començo tb a pasar gent...fins m'ajunto amb el Xavi Bosh i vaig una bona estona amb ell, fins que...qui es aquell..l'Enric!!!No pot ser si jo vaig fatal!!Agafo moral i començo a apretar i vaig una bona estona "xupan-li" roda...i merda!!!Punxo, li fico la bonboneta d'aire, q em va servir just x arrivar a meta, i al final crec q ben salvar pel's pels una mig bona classificació...
DavidPallarés

Enric ha dit...

Bufff, quin fart de patir... quina pàjara!! He de deixar d'explosionar a mitja carrera...

Anònim ha dit...

Aquest cop faig un bon escalfament, però per variar estic col·locada al final de la cua, així que per molt bona sortida que intento fer... Avui només som tres, comencem juntes però a la 1a pujada ja es marquen distàncies, Rosa, Marta i Meri, em comença fallant el canvi, no m'entra el 2on pinyó gran, just el que més utilitzo, bé doncs totes les pujades entre el 1er i 3er, maldita la gràcia.....amb la pluja el terreny s'agafa bé, així que intento baixar per tot arreu, inclús molestant-me algun paio en les 1eres baixades, així de dolent havia de ser....va avançant la cursa, de cop un cotxe intentant pujar per un camí que es queda creuat, quin paio....a la part alta m'atrapen el Loren i el Xaus amb els que em vaig creuant fins al final, a les pujades em trobo força bé, però un cop passat el 2on avituallament ja comença el terreny pedregós, així que ja començo la meva duatló particular.... arribo al 3er avituallament i em diuen que el meu novio m'estava esperant ¿¿¿eing??? segurs? omplo ràpid el bidó i passant per sobre Can Padró em giro i ja veig la Meritxell que esta apretant les dents, ho té fàcil ja ve baixada fins al final, així que en menys de 5km m'acaba traient casi 3minuts!!!

Resulta que el meu novio era el Cristofer que m'anava esperant pels avituallaments,... seria l'excusa per posar-se les botes....

Esta demostrat tinc problemes de tècnica, per les curses que queden poca cosa farem.... però aquest hivern em tocarà treballar el tema. Així que busco professor particular per classes de tècnica!!!!

Anònim ha dit...

Mare meva kina carrera...Sant Sauser em va donar forçes a traves dl 9 casco specialized 2d carbon (publicitat):D jajajajajajaja.

Llastima k em vaig tornar a perdre el final i em van passar 2 paios :S
Ojuuuuu k va haveri un rato k em vaig ficar 1r dl ekip jejeje ;P

Pues res esta comprovat com + festa la nit avans + rendeixo a la cursa..ho podeu provar..:D

Ens veiem a Calaf!

Jordi Pujol