dimarts, 29 de març del 2011

MALA SUERTE MORITO

Divendres al migdia , al Baixar al garatge , me'n adono que la KTM no hi és . MALA SUERTE , XAVAL ; penso , " un altre que li ha tocat la loteria " . Rabia , indignació , impotència , etc , etc ....
Diumenge a la tarda ; em disposo a anar als Mossos a fer la denuncia pertinent , ( bla bla bla , bla bla bla ) , acabat el rollo , baixo al centre d'Igualada per reunir-m'he amb la meva família . Mira !!! un aparcament !! faig maniobra , aparco , tanco el cotxe i , quant em dono la volta ; ZAS !!! se m'en va la mirada a la primera bici que passa , ÒSTIA  !!!! però si és la meva . Em falta temps per posar-me les claus a la butxaca i sortir llescat . El morito no s'en avia adonat ; així que jugo amb avantatge . Corre Ramon , corre , que ja és teu . PLACATGE !!!! OUT !!! GAME OVER !!! S'acabat , morito ; quan s'en vol donar compte , el tenia atrapat . Demano ajuda als ciutadans que passejaven per allà per que amb truquin a la policia . En menys de 5 mts. arriben , però l'espera es fa interminable ; el morito no estava a gust , i jo patia per que s'hem escapes ; però el vaig convèncer de seguida ,  li vaig dir " si t'escapes , et trenco el braç " ; el tenia ben agafat . Mare de deu , quin merder ! vam acabar amb 6 policies , 2 moritos detinguts  i un grapat de vianants que , van gaudir en 3D d'una bona escena de novel·la policíaca .
Més tard , compareixo als Mossos ( han demanat la meva presència ) , m'expliquen procediment penal  dels lladregots ; ( són majors d'edat ) . Adjunto factura de la bici i , " chapo " , són més de 400 € , no és urt , és robo ; BIEN !!!
Recupero la bici , i ,                                    MALA SUERTE , MORITO .

3 comentaris:

Enric ha dit...

Pagaria bastants calers per veure el placatge en directe!

Felicitats per haver pogut recuperar-la i a sobre enganxar al lladregot malparit.

Anònim ha dit...

Ostres q wpo!!!!
Jo tambe hi volia ser allà!!

Ojala tots el rovatoris acabessin aixins!!

Put.... moros!!!!!!!!

Pallares

Anònim ha dit...

Que grande Tapi!! Molt bé, però no crec que aprenguin la put... lliçó, per mala sort en 4 dies ja estaran fent de les seves una altre vegada.

Raúl