dimarts, 29 de març del 2011

OPEN NATURA BTT ÒDENA


Ens trobem a la pista de l’escola d’Òdena  sobres les 9:45 en Ramon, David Rubio, Sergio Trujillo, el Jaume Xaus i jo ( Jaume  Tort ).  Be ja temin els dorsals recollits i posat a la bici apunt de disfrutar de l’Open Nautra. El dia no es que sigui molt acollidor però bueno.

Ens posem a la zona de sortida i a les 10:00 H es dona la sortida, se surt en un peloton que realitza un tap per els carrers d’Òdena però res... poca cosa... ja ens encaminen cap al camí de terra .. el terreny molt bé per haver plogut la nit passada.

Anem fent el camí quant ja comença la pujada cap als molins el peloton es desfà en un pispas! Es va pujant cadascun al seu ritme.. jo vaig tirant.... a mig pujar em seguix una estona el David, al arribar a dalt, fent una mica  pista, que encara es desfà més el grup de gent.

Em  paro  al primer avituallament, uns  segons i res de seguida torno a tira, en aquestes el David arriba. Vaig fent camí per les trialeres, camins entre el bocs, pista tot en direció a les trialeres de la best de castellfolit. Molta gent baixant a peu per allà.... jo cridant pas!!  que això es baixa i ho vull baixar! Més d’un  dient si senyor quins collons que tens noi! En arribar a baix fent un tros de pista asfaltada que ens porta  cap a camí de terra. 2 on avituallament.

Faig el mateix ,  vaig tirant fent el camí, camins per dintre els bocs.... direcció als camins cap a el refugi de protecció d’animals, seguint fins arribar a Òdena.

Arribo al final,  recullo esmorzar que donaven, espero  a que arribessin la resta, al cap d’una estona ja arriben tots, cadascun al seu ritme. El Ramon ha tingut que baixar per carretera des de Castellfollit per problemes mecànics a la seva bici de substitució que tenia,  ja que a la seva de sempre li van virlar aquesta setmana.... be estem tots però el Sergio no arriba, no ve.... resulta que se anava esperant el Ramon. En total em fet un total de 35km per la Natura d'Òdena. Un circuit molt xulo per el meu gust i la resta del grup!