dimecres, 30 de març del 2011

XALLENGE PENEDÈS: VILANOVA I LA GELTRÚ


Aquest cap de setmana hi havia vàries opcions, els homes de veritat anaven a Sta. Perpetua de la Mogoda a córrer el provincial de Barcelona i els del Club,aprofitant que feien una cursa a casa havien decidit corre el Open Natura i fer acte de presència!
I els més il·luminats, vam decidir anar a Vilanova i la Geltrú a fer una de les curses de la Xallenge del Penedès. Perquè clar, anant la majoria del equip a Sta. Perpetua, o fent una pedalada a casa, hagués estat més fàcil triar una d’aquestes dos opcions. Però no, cap a Vilanova!! Es veu que vaig triar l’opció bona però, bé almenys nosaltres, tot i ploure, vam córrer!! (N’hi ha dos, que em van remarcar que ho especifiqués a la crònica, jejeje!!)
A les 7 del matí, estem el Sergi i jo esperant al Vidalet, i que no ve…evidentment s’ha dormit! Que bé que comencem el dia. Està plovent, i no poc!!!  Marxem mitja hora més tard del previst i plovent! De camí, els comentaris són: “si allà fa el temps d’aquí, jo passo de córrer”. I el dúo maravilles anar escalfant-se mútuament:”que si et fotré una minutada”…” ui que avui ja et pots preparar, que no em veuràs passar”…vaja dos contrincants!!
Arribem a Vilanova i la Geltrú i tot i tenir un copilot de luxe amb GPS, no hi ha manera de trobar l’estadi, sort de les indicacions d’un vilanoví…Arribem i queden 20 minuts per sortir, i està plovent, poc, però plou!Quan arribem al pàrquing, anem trobant gent que marxa…QUINA BONA PINTA!!!
A les inscripcions, que si Sí, que si No, que si ja hem vingut fins aquí, que sembla que no plou tant…ME LO TEMIA!! Que CORREM!!! I encara em diuen que si vull, em quedi a la furgo! Si home, si he vingut fins aquí i ells corren, JO TAMBÉ. (I a més, pq ens enganyarem, no vaig poder evitar pensar en les “bulles” de la Marta, si li deia que no havia corregut per plujaJ)
Allà preparant-nos per la sortida, també ens trobem el David Pujols i el Marc Solsona, així que ja som 5 integrants del Òdena!
Sortida neutralitzada per dins Vilanova fins començar el camí. Veig el Vidalet que ens enganxa des de la furgoneta…que fa??Estava escalfant?? Una mica més i marxa  la cursa, i ell allà fent sèries!! Ara ho vol fer tot súper professional…però si ha arribat que quedava res per sortir, perquè n’hi ha un que s’ha dormit!!!!!Si es que….
Primer tros molt ràpid de pista fins arribar al primer corriol, que a les alçades que vaig jo, la majoria van a peu! Després arriba una superpujada de formigó, i la faig en paral·lel amb una altra noia disputant la 3ª plaça. Bufff quina pujada, se m’ha fet tan llarga!!Arriba per fi la baixada, i la passo! Però és bastant pedregosa i tota molla (he de posar alguna excusa…) perquè em foto una hòstia de campeonato!!Evidentment la noia em passa i uns quants més. Se’m surt tota la cadena, i la lio una mica allà al mig…i es paren una nois a ajudar-me (això de ser noia enmig cursa BTT, va bé!!). I llavors lo típic, et pregunten si t’has fet mal, i claro que s’ha de contestar???…Quina vergonya, eh!!! Res, amb la mà una mica inflada i un fantàstic cop al lateral del cos, segueixo, i arribo sencera. 
Un circuit bastant fàcil i molt ràpid, s’ha de dir que el van haver de retallar per les pluges, i van ser un total de 27 km!Enfadada per haver-me ostiat, però contenta per haver corregut! Ara ja està fet!!
A més, quan estic entrant a meta, ja sento els Supporters de l’Òdena cridant i animant!! És a dir, si ets vergonyós, penseu que està contraindicat anar de carreres amb el Vidalet i el Pujabet JEm dediquen una dutxa d’aigua amb la manguera de rentar les bicis, mentrestant passo…A sobre!!Com si no hagués tingut prou aigua durant tot el dia!!
I de la resta, tots prou bé. Val a dir que el marcador Vidalet/Pujabet, queda actualment 1-1!! Així que a veure qui desempata a la següent cursa!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Mlt bona crònica Lídia veig k això d'escriure no ho fas pas tant malament...ncara em tens k ensenyar la ostia d la cuixa he ;P

Anem aclarir el tema del 1-1 k sesta posant de moda fer cada vegada mès gran la pilota, el motiu es k vaig tallar el neumàtic d darrera a la baixada d furmigo i per sort vaig poder reparar i acavar la carrera, tot si val ho reconec (vas tenir sort vidalet...kina minutada k tespera a Piera jajaja).

Res mès a seguir entrenant per la propera Ecos!!!

PD: Spero la teva resposta Vidalet :D

Agur!

Anònim ha dit...

Bon dia, per mi ja és un victoria saber que una persona esta pendent per els meus resultats, perque aixó vol dir que esta preucupada per el meu estat de forma física ajjajajaja dit aixó m'agradaria afegir que durant la temporada pot haver-hi mil entrevancs entre ells lesions, averies mecàniques, un mal dia etc. M'agrada incidir en aquest tema perque un dia et pot passar a tu i un altre a mi !! asi son las carreras que sempre es diu jejejejejejejej per tant desde aqui deitjar una bona temporada als dos i que pugem picarnos molts anys mes !!!! Salut i bieles :)




PD: Vidaletti aspirante al triunfoo !