dimarts, 6 de març del 2012

MARATHON DE L'ANBASO 2012

Primera cursa de l’any la Marathon de l’Anbaso casi re!  Arribo a Aguilar de Segarra  fa bastant fred , vaig a recollir el dorsal i al Bar em trobo forces cares conegudes. Em canvio de roba amb el dubte si amb jaqueta o sense jaqueta, finalment manguitos, malles curtes i a pedalar una mica. Veig al David i al Isaac, a falta de 10min a cap a les corralines que ja estaven  ven plenes, van cridant per números (tinc el dorsal 159) quan em col·loco a sortida al costat es posa l’Isaac xerrem una mica (em recorda que els últims kilòmetres son durs)i contemplem la quantitat de corredors que tenim per davant, es fa el minut de silenci i SORTIDA! Els primers 3-4km són de pujada constant per pista amb algun descans, tot i que em guardo una mica vaig mes ràpid del que voldria i es que al principi tothom va ràpid! un cop arribem a dalt, entrem al primer sender es baixa lentet per la gran quantitat de gent però anem fent, anem enllaçant trams de pista amb sender de baixada, el ritme es molt ràpid i es que el circuit convida a corre, casi sense adonar-me’n arribem al km15 1er avituallament pujada estreta i seguim agafant corriols ràpids. 1era hora i 20km començo a forçar el mínim a les pujades ja que soc conscient que la cosa es farà llarga, arribem a Rajadell i em trobo l’Enric, el Raul i el Bernat!! Per uns segons em fan creure que soc el millor i els seus ànims m’ajuden a encarar la segona part. Comença la pujada al Cogullo ja es veu que serà llarga, vaig pujant a ritme sense força en excés, tot i així la pujada es fa llarga i dura, un cop a dalt menjo una mica i corriol avall, ens ajuntem 4 corredors  i comencem a baixar molt ràpid, amb algun susto ja que ens mengem alguna curba, sortint d’una d’elles la cadena s’enganxa entre els pinyons i els radis, peu a terra i amb una bona estrebada veig que no surt, amb calma intento treure-la costa una mica però la trec i a continuar només pujar la bici pedalo fort i Rampa!!! Comencem bé penso si queda casi tot lo dur, segueixo baixant i quan pedalo dret m’enrampo, vaig fent una mica rallat fins arribar a l’avituallament de 15km per meta, agafo aigua i poc a poc vaig millor, ja no tinc rampas, comencen les famoses pujades curtes i dures, les primeres son per sender estret cosa que fa que hagis d’estar concentrat i les baixades van variant entre sender i pista, els últims 7-8km son pujades molt empinades i corriols de baixada molt entretinguts però que amb el cansament ja no es disfruten tant. Quan menys m’ho esperava 1km per meta s’acaba el patiment vaig fent a la marxeta i arribo.  El circuit m’ha agradat molt però era dur amb ganes!

44è Isaac Riera         2:54:41   16è M30
60è David Pallares 2:59:29   22è M30
112è Joan Rigol       3:11:49   28è elit
190è Joan Badia      3:54:19   12è V50

Pedalada Popular:
11a Meri Obradors 1:50:12   1a femina
25a Susanna Saez   2:16:41    3a femina
26a Lídia Borràs       2:16:43    4a femina