dijous, 26 de juliol del 2012

OPEN CAPELLADES 2012


El diumenge 1 de juliol vam córrer l’última prova de l’Open de Barcelona a Capellades, coincidint també amb el Campionat de Barcelona de BTT. El dia abans vam anar a veure el circuit, que era de molta pista amb pujada,  algun tram de corriol, i al final una trialera de baixada força ràpida. La calor de dissabte va fer que suéssim de valent provant el circuit. El diumenge, però, la refrescada de la nit va ser ideal per poder córrer amb bones condicions. 

El diumenge al matí ja estem tots per allà. Les fèmines som poquetes, la Mar, l’Arantxa, la Britta, l’Eva Bachs i jo. La Marta i la Lídia faran de “supporters”, amb les fotos, els bidons,...etc, i que sort en tenim d’elles!!!!!!

Donen la sortida, i fent cas a mitges de la tàctica que el Forn m’havia explicat, surto tant ràpid com puc, i al cap d’uns segons em passa la Britta com un avió,.... mare de déu! Sort que ahir va fer 12h de resistència a no sé on, perquè si arriba descansada, ens passa per sobre!! Llavors, quan comencem  la pista de pujada, ja passa la Mar, i també l’Arantxa. Intento anar a roda de l’Arantxa per no perdre-la, però va un punt més que jo i se m’escapa. Al cap d’un moment, trobem la Mar que ha tingut una averia i està allà intentant reparar.  Llavors anem fent les voltes, i jo amb l’Eva Bachs enganxada tota la cursa. Entrem al corriol i veig com dos bolets el Tort i el Forn allà mig ajupits, que em donen ànims.  Gràcies! 

No és fins a l’última volta que visualitzo a l’Arantxa, i intento apretar a la pujada però no hi ha manera d’atrapar-la,... i no és fins a l’ultima trialera que intento baixar tant ràpid com puc per a veure si l’atrapo,... i així és, la veig allà al davant, arribant ja al final de la trialera, i tal com anava, veig claríssima la traçada  pel cantó contrari per on baixava ella, l’aviso que passo perquè anava més ràpid que ella, i ja sortim allà al final on hi havia uns bassals a terra i entrem a meta l’Arantxa segona i jo primera  per un segon de diferència. La veritat, no m’ho esperava, i  va ser un final de cursa bastant emocionant. Pocs segons després entrava l’Eva Bachs, i més tard ho feia la Mar, que amb els problemes tècnics en va tenir un fart!

Així acabem el campionat de Barcelona amb bons resultats, bones sensacions, i bon rotllo general. Ara, a per les Anbaso!!!!