dijous, 7 de març del 2013

PEDALADA MARATÓ AGUILAR SEGARRA ( 3 MARÇ 2013)


Ens trobem a les 7:30 al canaletes el Forn, Pallares, Meri, Joan Badia i jo ( Jaume) per anar a fer la marató de l’anbaso a Aguilar de Segarra. Alguns farem  la curta i d’altres la llarga. En arribar ens trobem en Albert Planas i Josep Farriol,  ja que havíem quedat amb ells que ens trobaríem per allà.

Be comencem a escalfar una mica … costa ja que el clima es fred  -1 grau aprox.  A les 8.30 del mati, les 9:30 tothom col·locat al seu lloc els que fan la curta la Meri jo per una banda que sortim darrera de tots els participants que fan la llarga! La resta de l’equip es va col·locant al seu lloc! Acte seguit la sortida!! Sortida molt ràpida…. Surto bé sense perdre temps i buscar una bona posició…  el  ritme és alt però em sento bé, la primera part del circuit és bastant  pista de pujada  i em noto molt bé, així que segueixo el ritme avera que passa… no paro de passar participants.... molts segur que són els que fan la llarga que van a un ritme diferent... però  jo no baixo el ritme intento anar tota  la estona aquest ritme que vaig bé!

Trobo un grup de participants que ja em costa atrapar-los! Eps això vol dir que anem al mateix ritme o algo més però molt poc! Els  atropo…  intento no perdre’ls i seguir el ritme! En tota la cursa fins que arribi al desvio del circuit curt!  Em va perfecte perquè en les baixades, corriols i trialeres tinc una referència a seguir per mirar de no perdre temps i baixar el més ràpid  possible!  

Ja al km 25 prenc rumb al circuit curt! Una  llarga pista de baixada i pujada fins arribar al últim corriol de baixa  en que arribem a  la carretera hi ja es veu el poble! Però… eps ja m’ ha havien avisat que hi havia sorpresa! Efectivament ens desvien cap una pista amb unes pujades duríssimes ufff ..... bé a la fi ja veig la zona de arribada … miro i veig poquíssima gent.. casi ningú en arribar a la zona de l’arc d’arribada , sento el meu nom per megafonia ...conforme  he arribat a la 3ª posició en circuit curt. Ostres que beeeee estic content!   Total 34 km.

   632 TORT,JAUME               ÒDENA-TOMÀS BELLES        01:53:04  
18ª  620 OBRADORS,MERITXELL       ÒDENA-TOMÀS BELLES        02:37:36    

Fotos de Bicicat Fotografia