dimarts, 19 de març del 2013

OPEN BTT LES ROQUETES ( 17 MARÇ)

Desprès d’un cap de setmana intensiu a Banyoles la setmana passada, on és va disputar la primera prova de la Copa Catalana Internacional, tocava competir en la primera prova del Open de Barcelona de Les Roquetes.

Va ser un cap de setmana per no oblidar, dissabte després de fer el reconeixement del circuit de la cursa de diumenge, els nostres amics David Pallarès i Meri Obradors, es comprometien en un immillorable ambient, en el ambient en el que es van conèixer, rodejats d’amics i companys del mon de la bicicleta, amb un espectacular imatge amb el mar de fons. Enhorabona amics!! Que viva l’amor!!

Pel que fa el diumenge, a les 8h del matí ens vam reunir uns quants e.c.o’s al restaurant Canaletes, per sortir direcció al GP Les Roquetes, allà ens vam acabar d’unir amb la resta de components de l’equip. El dia pintava molt lleig, havia estat plovent durant la nit, i encara estava fent el tonto durant l’estona d’escalfament. No era el més ideal per córrer en aquest circuit, era molt pedregós i tècnic, i amb aquests ximi xurri d’aigua el circuit pintava que seria un pista de patinatge.

A les 10h del matí es van començar a donar les sortides de les diferents categories, aquest és el meu segon any a la categoria M30 i les sensacions d’inici de temporada son millors que altres anys, amb el pas de les curses ho acabaré de confirmar.

Piiiiiii!!!! Sortida!! La primera volta era una mica més curta que la resta, sortíem direcció una pujada d’asfalt una mica llarga, amb la intenció que el grup s’estirés una mica i així entrar en les primeres zones tècniques un pel separats. Jo vaig donar-ho pràcticament tot, i vaig poder colar-me a l’entrada de la primera zona tècnica amb els 10 primers. De seguida, vam sortir a un pista, tenia al senyor Forn a uns metres, vaig accelerar fins a gairebé agafar-lo, però de cop va fer una petita arrencada, va passar a 3 corredors, i es va ficar en una segona part tècnica, allà ja era impossible avançar a ningú. En veure que em marxava sense poder fer res al respecte, vaig decidir agafar el meu ritme i intentar fer una bona cursa. Quan portava poc més de mitja volta, m’agafa per darrera el meu company d’equip Josep Enric Farriol, el paio portava un bon ritme, sense dubtar-ho em vaig posar a la seva roda i intentar seguir-lo. 

El circuit estava molt relliscós i el mínim despiste et podia fer anar al terra, en Farriol i jo no paràvem d’avançar corredors, les dues primeres voltes ell tirava davant,  a partir de tercera volta li vaig agafar el relleu, ja fins la meta. Durant tota la cursa notava que les sensacions eren bones, i a mida que passaven el quilometres, m’anava trobant millor, ja havíem obert una bona distància amb altres màsters, havíem despenjat a l’Ivan Hidalgo del Tomàs Bèlles, que ens havia acompanyat durant les 3 primeres voltes, així que sense relaxar-nos gaire, vam continuar amb el bon ritme i així evitar cap sorpresa a falta de pocs metres de meta. Vam entrar en meta en vuitena i novena posició, amb la satisfacció d’haver fet una bona cursa!
A sigut un bon cap de setmana per als E.C.O’s amb una segona i tercera posició en la categoria màster 30, una llàstima no haver pogut comptar amb la participació del David Pallarès, a causa d’una caiguda entrenant durant la setmana, de ven segur que hagués donat molta guerra allà davant.  Enhorabona a tots/es