divendres, 15 de març del 2013

XALLENGER ST JOAN MEDIONA (10 MARÇ)



   Sortim d’Igualada una bona colla per participar a la primera CHALENGER de la zona (Otger, Serafí, Jonny i Angel). Comentem els nervis nocturns que em passat tots ...amb rialles incloses.
Arribem a St Joan de Mediona sobre les 8’15h del mati, som dels primers!! Enllestim tot el tema del dorsal i comencem a prepara les machines…i a escalfar.
A mida que passen els minuts comencen a arribar mes participants….ufff es veu un cert nivell amb els bikers, això de pedalada tindrà poc.

   Queda un minut per la sortida, ens posicionem mitjanament be, com podem…som mes de 230 corredors. Em poso darrera de l’Otger ell sempre arranca molt be i molt ràpid, intentaré posar-me a roda uns quants kilometres per guanyar posicions.

   Als 20 minuts la gent ja es comença a posicionar, jo em quedo amb un grupet bastant ràpid l’Otger segueix tirant amunt i el Jonny i l’Angel es queden amb un altre grup mes endarrere.
Començo a trobar-me els típics repexons de la zona…uffff aquí es on encara pateixo una mica, a mitja carrera ens comencem a trobar els corriols que tant m’agraden i es on detecto que el meu grupet no baixa tant ràpid com jo…els entrenament trialeros amb el Pallarès donen el seu fruit….així doncs a la que veig les zones on indiquen PERILL…jo dono GAS!!!!
   A 5 km de l’arribada m’esforço com si m’anés la vida i deixo el grup a darrera......ja e arribat!!!

Posicions;

126 mes que correcte pel meu nivell 2h 5 minuts 30 km
l’Otger el 58 1h 45 minuts.
Jonny el 175
Angel el 181
El dia va estar rodo...sol, bona temperatura i molt bon ambient....fins la pròxima XALLENGER!!!!!!!!