dilluns, 8 de març del 2010

“LA PRIME DE L’OPEN DE BCN A ST. PERPETUA DE LA MOGODA”

Pues ja tenim aquí la nova temporada 2010 i la primera cursa de l’any, l’Open de Bcn a St. Perpetua de la Mogoda, on es comença a veure el resultat de l’entreno d’aquest llarg hivern.
Al arribar a St. Perpetua, ja comencem a veure corredors coneguts i amics amb els que l’any passat havíem competit... nous equips, noves maquinaries...en fi, nous canvis i nous aires dels corredors/es.
Anem a fer les inscripcions que ja comença a haver-hi cua!! I m’ha tocat el dorsal 307 jeje!! Aquest 7 segur que em donarà sort durant l’Open!!
I amb un fred que pela ens anem a fer un cafetó al bar mes proper.
A falta d’1 hora pel començament de la cursa tot son dubtes de com ens anirà o si les forces ens acompanyaran. Ens comencem a preparar i fer un previ escalfament, es una cursa sense cap complicació tècnica i amb poc desnivell, que per la contra seria una cursa molt molt rapida.
Queden 15 minuts pel començament i els corredors es comencen a posar a les corralines de les seves corresponents categories. En el meu cas tindria parrilla de sortida per la classificació de l’any passat.
Em trobo a primera línia, donen la sortida!!! I només començar un espontani enmig del circuit, a 10 metres de la sortida i patapum!! Em fa parar!!! Joe!!! Si es que...pues comencem be!! Peus a terra i a agafar el cap de cursa. Al poc em trobo amb el lider de la nostra cursa, al Carni (Massi), i intento posar-me a roda d’ell, ell mira cap enrere m’intenta deixar però el puc seguir...a meitat de la primera volta ens passa el Felix (Fasol) a un ritme molt ràpid, el Carni va a per ell i jo darrera, al arribar a una de les pujades noto que vaig massa ràpid i baixo un puntet, m’agafen el Planas (8 x cent) i el Pacios (Bicisprint) i m’uneixo amb ells, que porten molt bon ritme...el Carni passa al Felix i li diu: Deeuu!!!
Mica en mica anem perdent la vista a aquest dos corredors i fem grupeta els 3 tota la cursa...A final de la segona volta em treuen uns 30 segons el grup Pacios-Planas, però a l’ultima volta m’exprimeixo a tope per poder agafar-los i intentar poder donar un primer podi al nou Pinturex-Òdena, però a línia d’arribada m’acaben treien 10 segons el 3é i 4art classificat, arribant en 5ena posició en la primera cursa oficial de la temporada, a la que crec no està gens malament.
Ara ja a esperar la pròxima setmana a la cursa estrella de l’any, l’Open d’Espanya de Banyoles a la que espero sigui un bon cap de setmana!!
I a seguir entrenant bikers!!!

6 comentaris:

Marta ha dit...

Doncs no esta gens malament David, calculant que l'any passat vas fer el 10, poder estar a cap de cursa.. FULL!!

A mi encara em queda molt i molt, cada any em va com el cul aquesta primera, ja sabeu que el plat i jo no ens entenem, lo de rodar a fondo, res de res, jo necessito pujades i quan més dretes millor... i aquí res de res. Així que vaig aguantar 1 volta i quart, i vaig morir! Fred, mal de cap, les cames garrativades... només pensava en plegar, però s'havien d'agafar uns punts per l'equip, així que gràcies a l'Ingrid vaig aconseguir acabar les 3 voltes!!!

També era d'esperar si aquest any vaig més tard que els altres, no pretendré que em vagi millor aquesta cursa no?

A veure si per Cardona ja estem millor, pq a La Molsosa encara es preveu una cursa pèssima...

Anònim ha dit...

Fumic empiezas bien el año, enhorabuena. Mala suerte lo del Enric, porque de no haber roto la cadena estaría con vosotros allí. Por mi parte tengo que sufrir un poco mas, mi media y maxima de pulsaciones fueron un pelín bajas. Espero que en Banyoles pueda dar mas de mi y hacer una carrera en condiciones.

Raul

Anònim ha dit...

Ei Ei dons jo estic molt content !! no pensava acabar les 4 boltes, sobretot despres de veure el gran ritme agafat desde els primers metres !!! pero bueno e de millroar el impresionant mal que m'agafa de lumbars i anar acumulan experiencia i forma fisica per agafar l'anbaso amb la millor forma física i psiquica possible !!


Vidaletti

Anònim ha dit...

Enhorabuena E.C.O s !!! Joe Pallares , vaya carrreron, este año tiene muy buena pinta, a seguir asi..


truji

Salva Rigol ha dit...

Fumic estic gelos de no sortir a les teves croniques....jejeje ni que sigui per lo que t'animo macho ..jijij hostia com ho anyorooo!!!Anims nano et vaig veure molt be, es questio de curses!

Anònim ha dit...

Eih moltes gracies companys/es!!
A veure si la cosa continua iden d be o +!!
Gracias Salvador pels anims q sempre van d conya per exprimirse mes!!I aveure si no marxes tant rapid eh!!
Felicitats a tots EcoPowers!!!
...davidpallares...