dimarts, 30 de març del 2010

Open Barcelona - La Molsosa

Diumenge, entro a la cuina i miro el rellotge: 5:30. DIOSSS!! Però què faig despert! Ostres clar, hem avançat l'hora, i em fa una gràcia!! En fi, després d'aquest moments crítics, un bon entrepà de pernil i cap a la Molsosa. Aquest serà el 4art cap de setmana seguit de competició i entre setmana no he pogut entrenar gaire bé, cansat, mal de cames, males sensacions, sort que han escurçat un mica el circuit i aquest any faig un volta menys! Quedem amb la resta de l'equip i algun que altre despistat no ha canviat l'hora i arribarà tard (oi Solanich ??)
A la Molsosa, amb un rasca del copón (6º, positius això sí) m'inscric i a escalfar una mica. A dins de la furgona clar! Que a fora fa un fred que pela! Avui no tinc parrilla, trencar cadena a la primera cursa no em va permetre fer un bon resultat. Tot i així, posant una mica de morro (gràcies Vicente per deixar-me passar), aconsegueixo posar-me a primera fila.
Es dóna la sortida, i en la primera volta es fa una mica de bucle per estirar el grup. Em col·loco a posicions davanteres, i l'Abardia (fent gala de la seva classe), es posa a tibar del grup. Li dura poc la metxa, doncs al cap de 500m começa a recular posicions i ja no el veiem en tota la cursa. El rival més en forma de la categoria és el Fèlix, així doncs, em poso a la seva roda i comencem el corriol de baixada. Seguidament comencem l'eterna pujada (en la primera part del circuit es roda poc), marcant un ritme bastant alt i aconseguim de distanciar-nos un mica del grup perseguidor. A la baixada, trobem un parell d'èlits que ens fan baixar una mica el ritme. A mi ja em va bé, ja que el Fèlix deixa anar una mica més el fre que jo i se'm pot escapar. Arribem a la primera volta els dos escapats per meta, i es repeteix la mateixa història que la primera, però amb la pega que la baixada no el puc seguir i m'agafa uns metres. Ja a la tercera volta, no puc recuperar la distància amb el Fèlix, i em dedico a regular per poder conservar el 2n lloc, posició que conservo fins acabar la cursa. Així doncs, content per la posició i per les sensacions que he tingut amb carrera, tot i l'acumulació de masses dies de competició.
La resta de l'equip també va fer un bon paper i felicito a cadascun dels corredors que han vingut a disputar la cursa i l'han acabat esforçant-se tant com podien.
Cal destacar la participació a la kids cup de tres integrats de l'equip: en categoria Infantil Blanca Vallès, en categoria Aleví David Cabezas i en la categoria principiant Paquito Vallès. Felicitar-los per l'esforç realitzat en la participació de la prova.

Classificacions




Fotos Mireia Sanmarti

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Crec o vui creure q començo a notar el ritme d carrera...Aveure si mica en mica puc estar allá batallant amb l'Enric per fer-li una bona tactica al Felix....jeje!!!Com aneu d rapid!!! Molt B!!!
...davidpallares...

Marta ha dit...

Clar que sí David, a tope i a fer tàctiques d'equipo!!!

Jo no sé que passa a casa, però per mi que l'Enric em pren les energies mentre dormim, jo cada cop més lisiada i ell en més plena forma!!! L'enviaré a dormir a la furgo ;)

Anònim ha dit...

Això això!! a dormir a la furgo que s'ha d'amortitzar jeje!!

La veritat que jo també he començat a notar-me millor, espero que aquest estat de forma vagi a més, que no hagi estat només un bon dia de carrera.

Raul.