dijous, 9 de juny del 2011

XALLENGE PENEDÈS: ST JOAN MEDIONA

Aquest diumenge es disputava la última proba de la Xallenge del Penedès, a Sant Joan de Mediona, i el Vidalet, el Sergi i la Lídia ens trobàvem a les 7:15h del matí per marxar.
La situació era com un “dejà vu”. Estava plovent, les previsions no eren de que tingués intenció de parar, i ens trobàvem dins la furgo el Truski i jo, esperant el Vidalet que ja ens pensàvem que s’havia tornat a dormir. Bé, fins aquí, tot igual que quan vam anar a córrer a Vilonava i la Geltrú. Ara, aquest cop de camí cap allà, els dos rivals no s’ho pensaven ni un segon si corre o no. Es jugaven pòdium de la seva categoria al campionat, i encara que diluviés, havien de córrer sí o sí. Jo en canvi pensava, que quan arribés allà, ja ho decidiria!!!
Arribem a Sant Joan i la pluja que no para. Per allà ja ens trobem amb l’Oriol Duran i el Marc Solsona, així que ja som 5 integrants del Òdena. Fent el cafè al Bar fins les 8:40h…no anem bé!! Sí correm a les 9!!
Molt poca gent, ara segons el duo “maravilles” van comentant: “joder hi ha gent bona”…algun pro despistat que envés d’estar a Copa Catalana, ha vingut a parar aquí!!
SORTIDA!! Tinc controlades totes les noies, i comencem per una pujada d’asfalt fins a trobar camí, sé que vaig segona i tinc la tercera enganxada a l’esquena, i jo enganxada a la primera!! Fem la 1ª pujada de camí paral·leles amb la 1ª noia, arriba el primer corriol i allò és una pista de patinatge, primera anada de roda, i per terra, caiguda tonta, però passo a 3ª posició! Aquella era la primera de incontables òsties tontes!! Pobre bici nova, abans que tenia un amo amb el que quasi no sabia que era llepar terra, i vamos, només amb mes i escatx amb mi, em sembla que ja ha anat per terra tot el que no havia anat en un any J
Total segueixo allà amb les dues noies, que les vaig veient, les aguanto uns Kms, fins que ja no puc, i segueixo al meu ritme i en solitari! Un circuit trencacames, ple de fang, relliscant tota l’estona… la veritat que bastant dur! Els últims 7 Kms dels 32 kms que tenia la cursa, se’m fan eterns! No passen! Finalment arribo en 3ª posició i pòdium, però no gaire contenta amb la carrera feta!!
Dels meus companys de cursa, felicitar-los perquè finalment el Sergi  ha fet 2on i el Vidalet 3r de la seva categoria al campionat!! I per equips, medalla de xoco, 4rt classificats!
Ara ja, fins l’Anbaso!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Enhorabuena E.C.O s !! ahora toca Anbaso , a dejar el pavellon bienn alto ehhhhh!

truji