dimarts, 2 d’abril del 2013

DIUMENGE 31 MARÇ: CASTELLFOLLIT DEL BOIX

Ens trobem com sempre, 8:30 a la plaça major d’Òdena  6 bikers, Jero, Alex,Toni, Guillem, Kiko i jo mateix (Ivan).
Decidim fer la sortida tota seguida,sense esmorzar, i així  parar a menjar alguna coseta una vegada arribats a Òdena.
Desprès de la estoneta de parlar, i veient que passaven uns minuts de les 8:45 ens decidim a emprendre la marxa amunt cap al Cogolló. Ja de bon començament, van començar a portar el ritme els nanos. I quin ritme!!!!buff!!
Abans d’ arribar a Maians, el Jero va proposar fer un corriol llarg de pujada bastant trencacames però entretingut, el férem estalviant  forces ja que no era el plat fort del dia.
Un cop a Permanyer,  ens trobem una colla caramellaire que ballaven cançons al mateix camí, els saludem, però  nosaltres passem de llarg i agafem la pista de pujada cap a Castellfollit.
Una vegada a Castellfollit i amb les cames ja ben escalfades, agafem pista i endavant, cap amunt del Cogolló. Pugem a bon ritme (el que podem) però marcat  tota la sortida pel Alex, Toni i Guillem, que desprès d’arribar a dalt encara els sobraven forces per baixar a buscar els últims,i tornar a pujar mentre els  altres arribàvem.
Ja a la punta del Cogolló, fem unes fotos per immortalitzar la sortida d’avui, i sense perdre ni un minut, marxem avall que encara havíem d’esmorzar i volíem arribar d’hora.
Descendent per la baixada de la Anbaso,amb molta mala sort,l’Alex se li trenca la patilla del canvi, sort que el Jero amb un tres i no res, li va tallar la cadena, va treure el canvi i deixà la bici amb la cadena fixa. Quina maquina el Jero!!
 Ja desprès d’aquest incident , ja que l’Alex no podia canviar de plat (va anar amb molinillo fins Òdena) vam decidir tirar pel dret i agafar carretera  cap a Òdena.
Ens han sortit trenta i pico kilòmetres, i un diumenge fantàstic amb bona companyia .