dimarts, 16 d’abril del 2013

OPEN BCN STA PERPETUA (14 ABRIL 2013)


Aquest diumenge he corregut la 3era prova del Open de Barcelona al conegut circuit de Santa Perpètua, circuit molt rodador i pistero, aquest any han afegit algun tram nou que l’ha fet ser més entretingut i explosiu.
Per mi ha estat un cap de setmana raro, el fet de córrer al costat de casa, dissabte no m’havia de preparar la bossa, ni posar el portabicis ni re, em llevaria i amb bici cap a la cursa, quin luxe! 

Diumenge em llevo, esmorzo i un rato de sofà, que encara falta molt per l’hora de la cursa. Només arribar al circuit em trobo amb els companys d’equip, comentem una mica i anem a fer una volta, volta feta, seguir-se movent una mica i cap a corralinas.

Sortida! En el zig-zag em quedo una mica endarrere per culpa d’alguna badada, però bueno més o menys el que seria el meu lloc. A les rectes veig que es va a fons! Ningú aixeca el peu, ens plantem a la pujada i començo a perdre alguns corredors de vista, fem la zona tècnica i gas per la pista, arribem a la zona de meta en un moment, allà ja veig que els de davant quan fa pujada tenen més gas que jo.  Segona volta, em passen el Jaju i l’Albert just abans de la pujada, vistos i no vistos, quan sortim de la zona tècnica em passa el David amb qui m’enganxo a roda i fem tota la segona part, contactem amb alguns de davant però al pas per meta tant el David com la resta marxen fàcil.  Tercera volta, apreto potser massa, cremo algun cartuxo de més, em passa l’Enric amb qui vaig tot el rato que puc. Ja acabant la volta em passa l’Albert que ha trencat cadena i torna a ser un visto i no visto. A la quarta volta em ve una mica de bajon, si baixo un pinyó no moc la bici i si el pujo massa cadència i la bici no corre, intento no perdre la concentració m’agafo a algun corredor que em passa i última volta, molta misèria la primera part, no vaig còmode fins que entrem a la zona tècnica allà ja agafo aire i encaro l’últim tros del circuit que és favorable. Arribo a meta comento la jugada amb algun company, dutxa i després a xerrar i xerrar fins a l’entrega de premis on 4 Ecos han pujat al Podi!! Felicitats a tots!