dimarts, 17 d’abril del 2012

OPEN GIANT BCN: STA PERPÈTUA MOGODA 2012

Aquest diumenge, vam decidir separar-nos els membres de l’equip per anar a disputar  diferents probes de BTT. Uns quants vam decidir anar a córrer a la segona prova del Open Provincial de Barcelona a Santa Perpètua de Mogoda, mentre que altres es van decantar per anar a fer la tercera proba de la Xallenger del Penedès-Anoia a Sant Joan de Mediona.

Pel que fa a mi, tenia clar que volia anar a córrer la segon proba del provincial, ja que el meu objectiu es la classificació general de Màster-30. A Santa Perpètua ens hi esperava un circuit molt rodador, però a diferència d’altres anys, la sorpresa van ser alguns canvis al circuit, que incloïen diferents corriols.

A les de 10 del matí es va donar el tret de sortida. A  la graella de Màster-30 ens trobàvem  3 membres de l’Òdena Esport Ciclista,  l’Enric Forn, l’Isaac Riera i jo mateix, en Javi Jurado. La sortida va ser molt ràpida, de seguida hem vaig col·locar a roda de l’Enric que portava un bon ritme, vaig poder aguantar gairebé tota una volta, però de mica en mica vaig perdre distància, així vaig decidir recular el ritme per  poder anar mes còmode.  En poc més d’una volta l’Isaac em va atrapar, junt amb el David Puig del Tomàs Bellès. Vam començar a fer diferents relleus, per així poder treure més distància als que venien per darrera, les sensacions van ser molt bones, però a falta d’uns  800m l’Isaac va fer una arrancada que va ser impossible de respondre, tot i així vaig entrar a l’esprint amb el David Puig, que al final va aconseguir treure’m la roda a la línea d’arribada.

Pel que fa a la classificació, vaig entrar en sisena posició de Màster-30 i setena de la general.
Mencionar  la segona posició de l’Enric en Màster-30, la tercera posició de la Meri en fèmines Elit, i la tercera posició de la Blanca Vallès en Fèmines Cadet. Enhorabona a ells i a tots els altres membres de l’equip per les diferents posicions.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jaju està molt bé la crònica...jo crec que en pots fer alguna més a partir d'ara!!! :)

Lídia