dissabte, 28 d’abril del 2012

OPEN LLIÇÀ D'AMUNT 2012

Aquest passat diumenge tocava córrer la 3era proba de l’Open de Bcn a la localitat de Lliça d’Amunt, a la que ens vam trobar un circuit molt trencat, amb fortes pujades i a la vegada tècniques, al igual que les baixades amb molts revolts tècnics, però amb un terreny molt compacte degut a les pluges de la nit abans. Després de portar varies curses sense trobar sensacions i arribar a fer “campana” la setmana passada a Sta. Perpetua, per assumptes de treball, per no estar del tot motivat...em trobava amb ganes d’afrontar aquest open ja que el circuit em beneficiava i portava tota la setmana amb un nou entreno arribant diumenge més descansat. I per postres, estrenant 29er, la que tant bones sensacions m’havia donat als entrenaments durant la setmana. Ens posem a corralines i aquest cop no tinc parrilla. Per sort m’espavilo i puc sortir a primera fila, cosa molt important en les curses d’XC. Donen la sortida i em trobo amb ganes d’enganxar-me a davant,... els primers dos km aguanto el grup dels 5 primers, justament a roda de l’ECO Jaju, al que poc després va tenir la mala sort de trencar cadena. Per primer cop a l’any em trobo amb força a les cames i vaig avançant posicions. A la tercera volta em trobo en tercera posició, i per sorpresa meva m’avança un corredor, el què em fa incrementar el ritme per aguantar la seva roda. Arriba el tros més tècnic de baixada, i a cada revolt l’intento passar, fins que ho aconsegueixo. A l’última volta em torno a trobar en lloc de podi, però seguit d’aprop. A partir d’aquí dono tot el què tinc, sense cometre cap error, i mica en mica el meu rival em va perdent de vista. Em trobo a línia de meta amb un somriure d’orella a orella i encara dubtant si havia fet podi o no, ja que feia tan sols una setmana, això no m’ho podia imaginar. Per molts anys que portis entrenant en bici, sempre hi ha coses per aprendre i segur que a la propera cursa important arribaré ben descansat! Pel què fa als resultats dels demés ECO’s, en Fèmines Elit Meritxell Obradors es classificava en 2a posició, Marta Viladoms en 5a posició i Lídia Borràs en 6a. En Màster 30, un servidor, David Pallarès, en 3a posició, Javier Jurado en 9a posició, Raúl Rubio en 15a i Isaac Riera en 16a. En la categoria Elit, Joan Rigol va entrar en la 11a posició. I per acabar, Blanca Vallès va ser 2a en Fèmines Cadets, i Paquito Vallès va participar en la Kid’s Cup.