dilluns, 25 de maig del 2009

OPEN BTT L'ESQUIROL 09

Avui tocava corre en dissabte (a les 4 de la tarda uff!!). Amb una mica de retard, ens reuníem a les 10 del matí per posar camí a la 5ª i ultima prova del Open de Barcelona al poble de l’Esquirol. 6 membres de l’equip de competició de l’Òdena ( Marta Viladoms, Enric Forn, José Mallen, David Pallarès, Jordi Vallès amb el suport del seu pare Jaume i jo mateix Raül Rubio, mes tard arribaria també en Marcelo Reymundi, per donar un cop de mà) aniríem a disputar el que decidiria tant als campions de cada categoria de l’open com al campions de la província de Barcelona.

Al llarg de tot el cap de setmana, s’ha acollit en aquest municipi el que es una de les pedalades mes conegudes de Catalunya “El Cabreres” un esdeveniment que dona espectacles i representació d’algunes marques de bicicletes etc...

El que més ens va cridar l’atenció de la pedalada del Cabreres, és el suculent premi al guanyador del circuit llarg (65km) , es una espectacular bici de la marca GT valorada en 5000€ (intentar guanyar aquí, podria ser més perillós que corre al gran premi de Mònaco de F1).

Arribàvem prop de les 12 del migdia, amb una calor xafogosa que ens acompanyaria al llarg de tot el matí i que a la tarda seria però, molt pitjor. Ens preparem per fer un reconeixement molt tranquil de lo que seria el circuit, les primeres valoracions del recorregut van ser prou bones, ens esperava una cursa 100% Moutain Bike (senders, trialeres, corriols, molt poca pista i una part final que li traurien les ganes a més d’un). Desprès de fer el circuit, un bon taper de pasta i cames en l’aire fins 1 hora abans de la cursa.

Arriba l’hora de fer la inscripció i a posar-nos a punt per la sortida (ja comencen els maleïts nervis) estem tots preparats a les corralines 20, 10, 5 segons cor a mil per hora i sortida. El primer quilòmetre desprès de la sortida, ens fa fer un munt de “S” entre arbres el que fa que sigui bastant perillós per poder avançar a la resta de participants.

Alguna que altra enganxada i algun cop de colze m’impedeix poder agafar una bona posició abans d’entrar en tot un bon tram que seria gairebé impossible avançar. Les meves sensacions no son gaire bones, tot apuntava que patiria més del compte si volia acabar en una bona posició.

Al començar les parts tècniques de baixada tinc l’oportunitat de passar uns quants i no ho desaprofito, la meva gran feina era mantenir la distancia en les pujades però de moment tot va sortint més o menys, a finals de la primera volta, de les 4 que teníem de fer el elits, ja passava del 15 primers per meta, la calor començava a fer de les seves i a tothom li començava a passar factura, uns quants abandonaven i altres aguantàvem com podíem.

A principis de la 3ª volta passo a 3 bikers més i un altre a finals de la mateixa i ja vaig dècim!! Així que l’únic que puc fer per mantenir-me en el top ten és donar-ho tot, amb 178 pulsacions de mitja durant 2 hores i una màxima de 195ppm acabo els 36 quilòmetres (9 quilòmetres per volta) completament buidat, però això si, dintre del top ten de la general i 8è de la categoria elit.

De la resta de classificacions al llarg de la setmana i així sabrem les generals del campionat...

Fotos del Jaume i les de la Sara Arjona (Els Maderes de St. Vicenç)

4 comentaris:

Marta ha dit...

Jo soc de les que va haver de plegar per la calor insuportable!!!

Mentre esperàvem que es fes l'hora ja estaves mig marejat de calor, ja no hi havia ni forces, ni ganes, ni res de res....

A la 1a volta em vaig quedar allà estirada, sobre unes meravelloses ortigues amb una pajara d'aquelles que fa història...

Però tot i la merda de cursa, la merda de temporada que porto i tota la mala sort que m'ha acompanyat aquest any, ahir vaig veure la llum, l'inici d'un segon cicle!!!! L'Enric m'ha regalat una SCOTT Contessa CR1 del 2008!!!! i soc la persona més feliç del món!!!!

KORE ha dit...

ehhh la salida una caña chavales! al mas puro estilo copa españa de ciclocross. La calor?...... no comment

Anònim ha dit...

Hei Marta!! ara ja no hi ha excuses, entrena de valent amb aquesta nova contessita i "a dar el callo en el anbaso"

Enriiiic!! jo també voldria una bici nova jeje!! ara si t'has portao chapeau.

Respecte a la cursa, espero que sigui una confirmació de que vaig pel bon camí. Suposo que dues curses en les que he patit molt i no han sortit del tot malament ja no es casualitat, al menys això espero...

Raul

Anònim ha dit...

ECOekip!!!Mare meva kina cara portava el dissabte al veurem a les photos!Petadíssim!!Kina calor!Vaig intentar no perdrer la 3 plaça d la general,pero no va poguer ser...anava 5é i a sobre m'ekiboco...pues 7é...ale una altre copa d xocolata a la gral!!Lo positiu...pues q a principi d'any ja hagues firmat!I diumengue a la copa dl mon amb l'Enric i la Marta i l'Eva...q wpo!!Akests si q van rapid!!I lo millor d lo millor dl cap de 7mana la cara d la Marta al veure la seva nova contessa a Madrid...T'ho has currat molt Enric!!
Bueno a descansar una mica akesta 7mana i a preparar l'Anbasoa partir d la q be!!
Saluts i pedals!!!
...davidpallarés...