diumenge, 17 de maig del 2009

OPEN STA. MARIA PALAUTORDERA

Diumenge 17/05/09 toca el despertador a les 6h a.m... amunt! una dutxa d’aigua freda per començar a espavilar , un bon esmorzar per agafar forces i a posar-me el traje de patir.
Sortim varis integrants de l’equip cap a Sta.Maria de Palautordera a disputar la 4ª prova puntuable per l’Open Giant de Bcn. L’ Enric Forn, la Marta Viladoms, Raul Rubio, en Jose Mallen, el Jordi Vallés amb els seus pares , els Verdaguer, en David Pallarés (jo mateix) amb l’Eva. La Penelope de baixa per una caiguda de dissabte en la concentració de la F.C.C, aquesta setmana no pot competir.
Al arribar inscripcions i...a calentar motors!!!! El circuit aquesta vegada començava amb fortes pendents que et passaven factura a cada volta i anava intercalant trialera amb pista.
A les 9:45h els comissaris comencen a cridar als corredors cap a línia de sortida. Aquesta vegada surto des de la 2ª fila i la cosa no hem fa gracia ja que a pocs metres el circuit es fa molt estret i s’ha d’estar al davant. 1 minut!!!...Pum!pum! 10 segons!!!... Pum!pum! el cor batega cada cop amb mes força, quina sensació, és una passada.
Sortida a 1200 r.p.m (per variar), aconsegueixo posar-me en 7ª posició a la primera pujada, he d’intentar mantenir la distància amb els meus adversaris. El ritme és ràpid i hem trobo bastant bé. Primera passada per meta, començo a pujar el ritme, passo a 2 corredors , i cap al davant…!!! la cosa pinta bé i les cames funcionen, vaig 5é. A la meitat de la segona volta enganxo a 2 corredors més i a unes de les trialeres de pujada els deixo enrere , apreto, apreto... Última passada per meta vaig 3r! Quan arribo a la primera pujada dura hem col•loco a roda del que va en 2na posició i començo a pensar que he d’atacar a la segona pujada dura i provar-ho sigui com sigui… Arribem a la pujada i... ... patapam cap al davant, incremento el ritme i començo a donar-ho tot…la cosa va bé. Al arribar a l’última pujada de trialera començo a flaquejar una mica, un crit d’ànims (vinga David apreta!) hem fan treure forces d’on no tinc, al mateix moment vaig pensant que si arribo al final de la pujada en 2ª posició a la baixada ja seria mes difícil que m’atrapin i... ho aconsegueixo!, baixada a muerte sense por i sense cap fallo, arribada en 2ª posició, wuala quina passada!!!!!! Avui si!!! Una carrera de menys a més i amb molt bones sensacions, i lo que es millor, una bona recompensa, passar de la 6ª posició de la general a la 3ª(si no em fallen els càlculs), a falta d’una prova.

Fotos: Les nostres i les de la Sara dels Maderes de St. Vicenç (Gràcies)

7 comentaris:

Marta ha dit...

David tot un carreron!!!

Per la meva part, una merda de cursa, de fet en la línia de la temporada. Des del primer km em va agafar fluixera de cames i feina rai per acabar,.. però com estic farta de plegar a les curses, pues eso, a arrossegar-me fins a meta!

Sort del Genís i Espinalt que em van ajudar tota la última volta, sinó potser encara estic fent-la!

Jaume Vallès ha dit...

Anims Marta, l'any passat el Barça amb 9 jugadors iguals que aquest any i titulars ,eren una p..a merda,actualment anem pel triplet, es questio de conviccio i creure en les teves possibilitats,i no llencar mai la tovallola. Salut Jaume Vallès.

Clara ha dit...

Moltes felicitats David, la veritat que quan un te bones sensacions treus forces d'on sigui.

Marta te molt mes merit acabar que no pas arriba el primer, molta força i sort en la bici...

Anònim ha dit...

Enhorabuena Fumic!! que nivelazo, ahora hay que conservar la 3ª posición, el sabado que viene hay que darlo todo.

Ànims Marta!! el circuit era molt trencacames i amb la setmana que portes era de lo mes normal el no trobar-te bé. La pròxima t'anirà millor, segur.

Per la meva part estic molt content del meu rendiment en la cursa, encara que a l’ultima volta les rampes van fer presencia i no m’estranya, vaig encarà la primera pujada en penúltima posició i la remuntada a finals de la segona volta era bestial. I ja sabem tots, que el sobreesforços es paguen.

Raul

Marta ha dit...

Ei Raul, la teva millora en tècnica ha sorgit efecte, i ja no parlem dels teus mestres d'entreno...

A veure que tal per dissabte!

Enric ha dit...

Felicitats a tots! I per la meva part doncs, la posició no és dolenta però tampoc estic content del tot. A veure si podem millorar sensacions i resultat al campionat de Barcelona a l'Espquirol. Tota la setmana cames enlaire !

Anònim ha dit...

Gracias!!!A ver q pasará el sabado q viene...ufff!!!Irán las piernas...no irán!!JeJe!!!Aunq habrá q darlo todo!Estos bikers lo ponen dificil!!